Lekker vroeg: De September 2011-buikjes!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mango26, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Manoe: mooie buik!!
    leuk al die mooie buiken hier steeds :D

Mijn buik van vandaag, morgen ben ik 15 weken alweer!! :D
    Krijg er veel opmerkingen over, dat ie wel erg groot is haha, en weer zo naar voren :D wel leuk hoor, ben zo benieuwd of het weer een meisje wordt of deze keer een jongen (op de een of andere manier zegt mn gevoel weer meisje)

2. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    nog een fotootje

3. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Mooi hoor Daantje!! Leuk nu al zon grote buik!!

4. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Wat een mooie buik!!
    Al groot idd voor de termijn maar wel heel mooi rond :D

2 forums.. ik weet het ook niet hoor :) Zag het alleen dacht toch eens vragen :)

Mijn buik was met week 12 al best wel flink maar nu alweer minder.. ben weer wat afgevallen.

5. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Daantje wat een mooi buikje heb jij!!!

6. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
  7. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Mooie buiken Daantje1 en Maris22!

Er is hier dit weekend weer véél afgeschreven zeg!
    Vandaag zijn we 12 weken ver! Joehoe!! Donderdagavond onze 3de echo .. en ik ben zoo benieuwd!

Gisteren dacht ik eraan dat we misschien wel binnen een 4-6tal weken weten of het een broertje of een zusje wordt :d
    Wat gaat het snéééél!
    Straks nog een foto'tje van mijn belly op 12 weken!

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mooie buikfotos!

Lisa
    dat zat ik gisteren ook te denken:) over 4 weken weten wij het:D

9. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Ja leuk idee he!! Ik ook hoop ik :)

Mooi buiken dames! Ik heb echt het gevoel dat die van mij continue veranderd??

10. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Jeempie Daantje en Maris, wat een buikjes!!!!
    Supermooi, bij mij gaat dat nog even duren denk ik, maar goed, t is ook mn eerste kindje he...

Aichaatje, dat gevoel heb ik ook...
    De ene dag heb ik een klein bolletje en de andere dag een enorm opgeblazen buik vanaf mn maag tot mn schaamstreek!

Wij gaan over 3 weekjes al een geslachtsbepaling doen, ben zo benieuwd... :D
    Heb het gevoel dat de tijd vliegt, inmiddels alweer 14w1d!

11. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

WIj weten het waarschijnlijk 28 maart, de verloskundige kijkt even bij de 16 weken controle... Als verjaardagscadeautje :)
    Nu maar hopen dat het kindje niet zo eigenwijs is als zijn grote broer.. Die hield de beentjes mooi over elkaar heen :)
    Toen wisten we niet wat we verwachtte. Was ook wel heel speciaal..
    Nu willenw e het wel weten vanwege de spulletjes :) Dus puur uit praktisch oogpunt..

12. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    En hier is mijn buik alweer! 12 weken!!

Nu wordt het echte buik! And I love it hihi!

13. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Wowwww Lisa mooi groot!

14. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Wát een mooi buiken allemaal alweer! Ik heb momenteel niet eens een fatsoenlijk fototoestel, dus het zal hier nog wel even duren...

Ik heb hier het idee dat de tijd kruipt juist, allereerst al wachten tot de eerste echo duurde eeuwig, en nu de volgende controle pas eind maart, ik ben wat dat betreft echt een mevrouwtje ongeduld.

Normaal vliegt hier de tijd met drie kinderen om me heen, maar sinds ik dus weer zwanger ben kan ik de tijd wel voorbij kijken. Maar goed, dan kan ik voor mijn gevoel natuurlijk wel extra lang genieten van mijn laatste zwangerschap!

Op dit moment alleen erg veel en vaak last van mijn darmen, maar dat zijn ok de enige klachten, hoe is het bij jullie? De misselijkheid al een beetje voorbij bij degenen die er last van hadden?

15. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Daantje, wat een buik zeg..!!! Echt mooi hoor.. De rest ook weer prachtige buikjes.
    Mijn buik is niet heel veel gegroeid, wel ietsje. Ik heb de zelfde foto als de vorige keer er even bij.

Zaterdag vierde we mijn verjaardag en hier was mijn moeder ook bij. Iemand anders zag al aan mij dat ik zwanger ben, dus ik hoefde het niet eens zelf te vertellen. Helaas maakte mijn moeder hier een leuke opmerking over: ''Dat is niet alleen een buikje van de zwangerschap hoor..!!''

Ik dacht dat ik wel door de grond kon zakken. Wat een rot opmerking, en dat van mijn eigen moeder. Ik begrijp er helemaal niks van. Maar gevolg van de opmerking is dat ik elke keer twijfel of ik er niet dik uit zie. Ik voel me nu dik en heb het idee dat iedereen zo denkt als haar:(
    Ik hoop dat ik het gauw van me af kan zetten en los kan laten..
    Bekijk bijlage 135454
    (bovenste is van week 5, onderste van week 9)

16. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    He wat flauw zeg!! Nou lekker laten kletsen binnenkort zie je er gewoon super zwanger uit!

17. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Idd heel erg flauw van je moeder. Ik vind het een mooi zwangerschapsbuikje! Niets van aantrekken hoor, meis. Hij word toch alleen maar mooier en groter, die mooie zwangere buik.
    Geniet er maar lekker van.

18. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Allemaal mooie zwangere buikjes!!
    Genieten!! Morgen hebben wij de volgende echo,hopelijk is alles ok met onze uk...

19. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Friesland:
    dankjewel! maar niks van aan trekken hoor, echt hele vervelende opmerking maar ik vind dat je juist een mooi zwanger buikje hebt!lekker genieten hoor meis!

Lisa: ook weer mooie foto van je buik!

20. Isodora

Isodora Actief lid

4 jan 2010
    173
    0
    0
    Wat een flinke buiken al zeg wow! Super tof!
    Morgen mogen we bij de verloskundige naar het hartje luisteren. Als dat goed klinkt gaan we het aan iedereen bekend maken. Dat lijkt me zo heerlijk:)

Deel Deze Pagina