Wij doen ook geen nekplooimeting... Vanmiddag hebben wij de termijnecho... Erg spannend heb toch al wel wat zenuwen... En wat een mooie buikjes zeg!
Heel logisch dat veel van jullie het niet laten doen... Tja wij hebben ook geen medische reden en ik ben ook nog jong en we hebben niets in de fam. ! Maar toch.. voor de zekerheid, het gevoel en voor het kindje. Ik zag meer reacties met mensen die hem dus donderdag hebben, spannend !! Ik duim voor jullie
Ik heb weer een foto gemaakt.. Hij is niet zo heel scherp, maar je kunt het wel goed zien. Wij doen ook geen nekplooimeting. Meer om het feit dat we het kindje toch houden. Bekijk bijlage 135708
Mademoissele vorige keer hebben wij t ook gedaan, maar het ziekenhuis zij dat door mn leeftijd de kans op n goede uitslag heel hoog is (combitest) en dan nog kan t fout zijn. We zien t nu wel dan, vind t wel spannend...
Ja hé ? Daarom zullen de meningen er natuurlijk ook zoveel over verschillen ! Ze kunnen natuurlijk niet alles zien... maar we vonden het gewoon het beste om te doen dus vandaar de keuze. We willen het kindje zowiezo houden ! Maar het is spannend dus wachten tot donderdag......
Hier ook geen nekplooimeting, bij de vorige zwangerschap zelfs geen 20 weken controle gedaan, alleen pretecho. Ze hadden het toen wel oppervlakking gecontroleerd hoor. Deze keer laat ik dat wel doen, omdat ik het toch wel lichtelijk spannend vond na de bevalling. maar nekplooimeting moet ik niet aan denken, ook omdat de uitslagen niet altijd even betrouwbaar zijn en wij gewoon dit kindje willen gezond of ongezond.
misschien een beetje erg vroeg hoor, maar weten jullie al wat jullie met de kinderen gaan doen tijdens de bevalling? laten jullie je kind thuis als je snachts bevalt, ik weet namelijk echt niet wat ik met mijn dochtertje moet doen, ze is dan 20 maand ongeveer. denk dat het voor haar te heftig is als ik haar bij de bevalling thuis laat, maar ja, familie woont allemaal half uur rijden van ons vandaan.:S
Ukkie Grappig, daar heb ik ook al over na zitten denken hoor. Ik denk nu dat we ons zoontje lekker thuis laten, maar hangt er wel vanaf hoe het loopt en of het overdag begint. Maar als ik naar het ziekenhuis zou moeten dan moet ik denk ik wel iemand hebben die in nood zou kunnen oppassen?? Mijn zoontje is dan 21mnd. Volgens mij laten best veel mensen hun kindje thuis.
Daar heb ik ook al bij stil gestaan! Wij hebben wel familie die dicht woont en altijd paraat staat, dus wij zullen haar normaal gezien afzetten bij iemand op weg naar het ziekenhuis!
Hier komt mijn schoonmoeder in ons huis op de kinderen passen, want wij moeten sowieso naar het ziekenhuis. Ik zou niet weten hoe we het zouden doen als ik thuis mocht bevallen, we hebben bij Bas ook heel lang getwijfeld en waren er nog niet uit toen ik opgenomen werd vanwege zwangerschapsvergiftiging. Ik ben dus uiteindelijk in het ziekenhuis bevallen en mijn schoonmoeder zorgde voor de tweeling. Ik denk dat als het je 's nachts overvalt en het lijkt snel te gaan en je kindje is een redelijke slaper dat je het wel kunt laten gebeuren. Kinderen worden over het algemeen niet erg snel wakker he? Maar als je een slecht slapertje hebt zou ik er nog een keer over nadenken hoe je het gaat oplossen. Gelukkig heb je nog even om er over na te denken he?
Julian gaat bij ons naar me schoonmoeder...als het 's nachts is komt ze hierheen we hebben het er toevallig vanmiddag nog even over gehad,maar dat duurt nog zooooooo lang... Onze echo vanmiddag was helemaal goed!! We zijn erg blij... Nu mogen we over 4 weekjes weer
Mooi Aichaatje Groeit ook lekker! Ik doe ook geen combinatietest omdat wij het kindje zowiezo willen En als de uitslag niet goed maakt dat de zwangerschap alleen maar moeilijker en minder leuk. Wel jammer dat ik nu mijn kindje niet zie met 12 weken pas weer met 20 weken. Duurt nog lang haha Liefs Brenda
Hey Lottie, Ja nu je het zegt dat kan natuurlijk ook!! Met hoeveel weken doe jij dat?? Ik wil dan als het kan gelijk geslachtsbepaling laten doen Maar hier doen ze dat overal pas vanaf 18 weken en dan kan ik net zo goed tot 20 weken wachten. Ik wil het rond de 16de week laten doen Liefs brenda
Ik laat er volgende week maandag 1 doen en met 16 weken voor t geslacht. Is er echt geen een die t doet met 16 weken? Anders kan je alsnog gaan met 16 weken en dan vragen of ze toch een foto van t geslacht willen maken en dan zet je m op t forum er zijn er veel die er ook echt verstand van hebben
Hoi Lottie, Ik heb weer gebeld En mag nu komen met 17 weken maar lees overal dat het 25,- kost en deze vragen 55,- voor alleen geslachtsbepaling als je meer wil ben je 75.- kwijt. Maar goed ik heb er alles voor over haha Kan nu in zoetermeer terecht Liefs brenda
Thanks Daantje, hij is helaas nog niet zo mooi groot als die van jou! Brenda, dat zijn best wel pittige prijzen he? Ik wil ook weten wat het word!! HEEEEEEl snel LOL, maar ik krijg zowieso iedere keer een echo! Mijn dochtertje blijft volhouden een jongen.. dat zou voor ML natuurlijk ook leuk zijn..wij zijn de laatste hoop voor de familie naam (5 zussen) maar een meisje is ook van harte welkom!