Lekker vroeg: De September 2011-buikjes!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mango26, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Brenda , wij zijn voor de geslachtsbepaling 30 euri kwijt..
    maar ja zo nieuwschierig ! maakt me niet uit haha

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Brenda
    das duur!!! Hier is n geslachtsbepaling 25 euro, maar wij willen n langere echo. Dus wij doen n uitgebreide echo
    met foto's en dvd en dat is 50 euro!!

3. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    De prijzen verschillende behoorlijk zie ik. Ik heb ook al een aantal site's bekeken.
    Bij de ene gaan we de geslachtbepaling doen, (10 minuten) dat is 30 euro.
    Maar we gaan bij een ander de 3d echo doen. Met foto's en dvd is die 85 euro. Die andere is voor 3D echo 100 euro.

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    onze 3D echo is 70 euro met 3 foto's + DVD is wel een pakket samen met de geslachtsbepaling ( samen dus 100 euro )

5. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Mooie buik aichaatje .. groeit mooi!

6. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Rond de 16-17 weken zal ik mijn volgende afspraak hebben bij de gyneacoloog en hopelijk kunnen ze het dan zien!

Bij mijn dochter had ik een echo op 16 weken, maar ze wou zichzelf niet blootgeven! De volgende echo was pas op 22 weken .. dus wij wisten het geslacht dan pas zeker :(
    Dat wens ik nu eens niemand toe! Héééél vervelend!

Morgenavond hebben wij onze volgende echo .. ik blijf schrik hebben dat er iets zal zijn of dat het hartje niet zal kloppen! Die kans is nu toch klein hé? We hebben het hartje op 7 weken duidelijk gehoord!

7. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

WAt leuk dat jullie nog een pretecho laten maken. ik denk dat ik rond de 16 weken nog een pretecho wil...kan alleen geen leuk adres vinden. vind het hier vrij prijzig. minstens 60 euro en dan krijg je 2 fotootjes mee...that's it..
    gaan jullie naar een speciaa bureau voor pretecho's? of gewoon naar een standaard echografisch bureau?

morgen 12 weekjes!!:D:D

8. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Thanks Lisa!

En inderdaad is de kans heel klein als je al een mooi kloppend hartje gezien hebt ;) succes nog even met wachten "

9. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

Leuk dat jullie allemaal een pretecho gaan doen. Ik doe alleen de 20 weken en dan willen we meteen het geslacht weten. Nog 5 weekjes wachten helaas.

10. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Hier vandaag 12 weken! Erg fijn idee!!
    Zit na jullie posts toch ook wel na te denken over een geslachtsbepaling met 16 weken, dat is gewoon een maand eerder! En 30 euro vind ik ook niets!
    Lijkt me heerlijk dat ik over een maand al zal weten wat er in mn buik zit!
    En dan wordt t bij de 20 weken gewoon een dubbelcheck toch?

Nu mijn man nog even overtuigen:)

11. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Wij gaan ook een geslachtsbepaling laten doen!!!
    Kan niet wachten tot het zover is, nog 2,5 week...
    Bij ons in de regio doen de meesten het vanaf 17 weken of je betaalt er veel meer voor, dus we gaan voor de 17 weken, 26 maart!

Hier kost alleen geslachtsbepaling 25 euro en als je langer wilt kijken + groeimeting en foto's 55 euro, dus daar gaan we voor...

Ik heb vanmorgen iets geks ontdekt, mn rechte spieren gaan wijken, bovenin mn buik...
    Als ik achterover leuk zie je ineens een puntbuik verschijnen van net onder mn ribbenboog tot mn navel, ziet er niet uit! :D

12. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    wij kijgen de geslachtsecho met 17 weken, en dat kwam meer doordat mevrouw niet kon tellen daar :( heb ook geen zin meer om de afspraak te verzetten

13. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Ik twijfel nog een beetje, we krijgen iedere controle een echo, dus misschien wil de gyn ook wel eerder dan met de 20-weken echo kijken. Ik ga op mijn afspraak op 31 maart eens even pijlen of ze dat willen....:D

14. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Oh, ik ben benieuwd wie hier de eerste gaat zijn dat het geslacht zal weten!
    Wie gaat het vertellen en wie niet? Wij alvast niet ..

15. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Ik krijg iedere keer een echo en ga vanaf nu zeuren :) hahaha Wil het echt weten!! En jullie mogen het ook weten ;)

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Iedereen die t hier wil weten mag t weten maar wel via pb waarschijnlijk;)

17. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Nou hier in omgeving Gouda doet dus niemand geslachtsbepaling voor de 18 weken daar kost het wel maar €25,- als je het op de 18 weken doet.
    Heb nu een adres gevonden in zoetermeer babyview alleen geslachtsbepaling doen het wel met 17 weken maar kost 55 euro zoals ik al zei.
    Vind het behoorlijk verschillen met jullie.
    Maar uden enz is te ver voor mij.
    Dus ik betaal gewoon die 55 euro en zie mijn kleine wonder weer over 5 weken!!:D
    Jullie ook allemaal heel veel plezier met jullie echo ben benieuwd hoeveel meiden/jongens er komen in september!
    Hebben jullie al enig idee?
    Hier roept iedereen meisje en mijn gevoel zegt jongen haha.

Liefs brenda

18. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Spannend ;) wij willen het ook graag weten :D:D
    Ik heb met 17 weken de geslachtsbepaling.. eerder deed ze het niet ;)

19. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    wij willen het ook gewoon weten hoor, ik ga dan meteen wat leuks kopen ook haha (ook al hebben we genoeg meidendingen als het een meisje is)

Mijn gevoel zegt meisje eigenlijk..maar misschien is het wel gewoon een jongen hoor.

Morgen heb ik sowieso een afspraak bij de vk..heel misschien hebben we geluk en krijgen we een echo (maar denk het niet hoor)

20. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Van mij mag ook iedereen het weten. Ik denk zelf dat het twee meiden zijn, maar mijn man denkt weer een jongen en een meisje. Ben dus wel heel nieuwsgierig! Als het twee meiden zijn weet ik wel een ding zeker, dan ga ik een echte meiden kamer maken met veel roze! Hahaha....

Deel Deze Pagina