Ik heb ook continu honger, om gek van te worden... Maar ik geef er maar gewoon aan toe, mn lichaam heeft het blijkbaar nodig!!! Als ik niet eet word ik verschrikkelijk chaggerijnig, onrustig, en een beetje dizzy, en dan is een komkommertje of glas water niet genoeg!
Ik ook... Ontbijt om 7 uur, en om 10 uur... Middageten om 12 uur en 2 uur... Avondeten om 18.00 uur en 21.00 uur... Kan er niks aan doen, heb gewoon zo'n honger!!! Dacht dat het op een gegeven moment wel minder zou worden, maar helaas... Snacks... Ben nu maar overgegaan op de zelfgemaakte smoothies, toch wat minder calo's dan iedere keer een koek of bakje chips...
Ben ik gelukkig niet de enige! Soms moet ik er s'nachts ook nog uit omdat ik van de honger niet meer kan slapen!! erg he?
t Is maar goed dat manlief het allemaal niet weet, schaam me af en toe echt voor wat ik allemaal naar binnen werk... Heb gisteren eens zo'n calorieeënteller gedaan, ik schrok me kapot!!! Maar goed, over 6 maanden zal het wel minder worden en gaan we hard aan het werk om weer in shape te komen... t Kan me nu niet meer zoveel schelen, de eerste 3 kilo's wel, maar nu ben ik alleen maar trots op mn buikje! Hier ook weleens nachtelijk eten, maar neem dan wel heel wijselijk een stuk fruit oid...
goedemiddag meiden, wat een mooie buikjes heb ik voorbij zien komen zeg.. lisa mooie echo.. a.s. donderdag hebben wij onze 12 weken echo en ben echt zo benieuwd!!! ik zal zo ff een foto van buik plaatsen..
nou dames hier weer mijn buikkie, hij groeit al aardig..vind het nu steeds leuker.. nou ben ik benieuwd naar donderdag hoe ons kleintje eruit ziet..
Trek Nee nog steeds niet. Vooral smorgens en savonds niet. Brood gaat nog wel smiddags. Gewicht Zat op -3,5 vorige week en nu -2,8. Buikjes Leuk hoor om te zien. Wel veel verschil zeg Echt mini buikjes en grote buikjes door elkaar
Mooie zwangere buikjes!! Ik wacht nog steeds om te pronken... mn knoop van mn broek komt wel iets strakker te staan. Dragen jullie al zwangerschapskleding? Ik kan nog steeds mn gewone broeken aan. Wb honger: jaaaa! heel herkenbaar! Tot 12 weken moest ik eten anders werd ik echt gammel en licht misselijk. Dat is nu weg, maar ik kan wel eten als een werkpaard! Gewicht: + 0,1... blijkbaar gaat alles richting baby...
Ik kan niet meer in mijn broeken (maatje 34 word al snel krap ) en heb vandaag gelukkig de helft van mijn zwangerschaps kleding uit NL ontvangen! Laat het mooie weer maar komen
Mn laatste foto is wel van smiddags, maar ik eet niet veel dus maakt weinig uit haha. Als ik net opsta is ie alleen platter. Oja, van 12 weken en 3 dagen
oh ik al vanaf week 5 niet meer ! ohh ik kan ook niet op t mooie weer wachten !! I LOVE THE SUMMER !!