Lekker vroeg: De September 2011-buikjes!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mango26, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    mooie buik isis! :D

2. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Geweldig joh! :D Zijn jullie al aan het regelen dan?? ;)

Ik wist wel dat het eraan zat te komen, maar had niet verwacht dat hij het met oud en nieuw zou doen (hij had een ring in mijn champagne gedaan).. echt ik stond met een mond vol tanden! Het begin van ons 2011 kan niet meer stuk!! Ik heb op 29 dec voor het eerst na 1,5 jaar een posi test in handen gehad en vervolgens had mn mannetje al helemaal een plan uitgestippeld om mij ten huwelijk te vragen. Nu schuiven we het wel op naar volgend jaar, omdat we wel meteen een super groot feest willen geven!!

3. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Mooi Isis :D:D:D

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja wij willen eik wel een feest maar willen ook graag trouwen voor de kleine er is...
    wel lastig.. want 2013 konden we mooi sparen ..
    nu ben ik aant kijken of we misschien geregistreerd partnerschap kunnen doen en dan 2013 omzetten in trouwen...

5. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Ow ja dat is ook een optie! Lastig hé? Het 1e wat ook door ons heen ging is, trouwen tijdens zwangerschap of als het kindje er is... maar ik ben zo bang al zouden we binnenkort gaan trouwen dat ik dan misschien kotsmisselijk ben ofzo. Ik voel me nu prima, maar misschien dan niet hahaha

6. Lydia tijd voor een nieuwe foto ja als die al van vorige week is! ik volgde je ook stiekem :p en zag dat je 1 dag eerder bent uitgerekend super leuk (nog gefeliciteerd btw!!)
    Das wel moeilijke keuze wanneer trouwen, voor beide is wat te zeggen. Ik wilde vroeger altijd zwanger trouwen maar ben blij dat ik ervoor al ben getrouwd, want toen de misselijkheid voorbij was begon de bekkeninstabiliteit. Bij geregistreerd partnerschap moet je toch eerst scheiden of is dat weer veranderd??

Isis ik zie bij jou ook al een aardige bol voor die termijn!

Ukkie heb jij al een buikfoto gemaakt ;)

Women ja is mijn 2e kindje!

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    thanxx :D ! lief

geregistreerd parnerschap kost net zoveel als trouwen maar kun je wel kosteloos overzetten naar een huwelijk ..
    maar weet niet hoe het dan zit : of klientje dan automatisch van ferdi is .. en of er bijv. kosten zitten aan het erkennen bijv.. ( want als je niet getrouwd bent moet je toch van alles regelen ?! )

donderdag komt de nieuwe foto :D

8. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Zo te lezen heeft iedereen hier al last van opzette darmen? Ik ook vreselijk. Voel me opgeblazen en mn darmen rommelen echt heel erg! Smorgens ook last van een vol gevoel en dat ik mn eten haast niet weg kan krijgen... en vervolgens maar paar uur later erge honger?!
    Ik heb nog geen buikfoto gemaakt... ook ik ben maar 2 kilo zwaarder dan bij mn vorige zwangerschap maar ben gewoon nog niet trots op mn blubberbuik... als het straks echt een zwanger buikje is die er ook zo uit ziet ipv gewoon opgezet en volgevreten ;) dan ben ik wel supertrots hoor!

9. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Mooie buikjes meiden ;) bijna tijd voor zwangerschapsbroeken :D:D:D

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Ouderlijk gezag binnen geregistreerd partnerschap
    Ouders die een geregistreerd partnerschap zijn aangegaan, oefenen automatisch gezag uit over de kinderen die binnen het geregistreerd partnerschap worden geboren. Voorwaarde is wel dat de vader het kind heeft erkend. Pas dan is hij in juridische zin ouder van het kind. Als de ouders na de geboorte van het kind een geregistreerd partnerschap aangaan, krijgt de vader niet automatisch het ouderlijk gezag. Zij kunnen wel gezamenlijk gezag uitoefenen, maar moeten daarvoor een verzoek indienen bij de griffie van de sector familie van de rechtbank. De vader moet het kind wel erkennen.

dus kan wel .. dan kunnen we in 2013 Echt trouwen ;) (met feest enz )

sorrie voor het offtopic hoor (sorrie )

11. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    @Lydia: Volgens mij als je nog niet getrouwd bent moet het kindje erkend worden (heb me daar nog niet zo heel erg in verdiept) :), maar om eerst ff "snel" te trouwen zie ik eigenlijk niet zo zitten. Wil het dan meteen goed doen ;)

@ Druif: Ik heb ook vooral in de avond zo'n opgeblazen gevoel na het eten. Net of er een baksteen in mijn maag aanwezig is pfffff... maar loop evengoed wel te snoepen :( hahahaha

12. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    #92 Florabella, 11 jan 2011
    Laatst bewerkt: 11 jan 2011
    Hi Dames

Ik kom me hier ook melden!
    Heb 7 januari voor het eerst positief getest, mijn nod was gisteren dus vanaf vandaag vind ik het zelf echt echt echt!

Mijn buikje, normaal loopt het recht door....nu is er voor mijn doen al een verschilletje aan het ontstaan:D

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    florabella .. zie indd een beetje iets uitkomen :D !

erkennen moet wel ja.. maar dat kost verder niks.. , en indd ik wil eigenlijk ook echt trouwen ! dus doen we het op deze manier :D !

14. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Precies! Wat hebben we toch weer een "eisen" hé? Meiden ook namens mij excuus voor het off topic. Bij deze weer on topic!

@Florabella: zie ook een klein bobbeltje :D

15. Lydia, dat klopt die informatie ja bij trouwen is het automatisch geregeld bij geregistreerd partnerschap moet je het erkennen en dan krijg je gelijk gezag. Als je niet bent getrouwd of gepartnerd moet je zowel erkennen als ouderlijk gezag aanvragen. Wat ik heb gehoord valt het reuze mee hoor. Geregistreerd partneren is ook al leuk om te doen en dan in 2013 een knalfeest kunnen jullie nog lekker sparen!!

Florabella wat plat nog zeg :D (in vergelijking met die opgeblazen buiken die hier langskomen whaha)

Druif hier nogal opgeblazen ja mijn buik is bijna even groot als toen ik de vorige keer 15 weken zwanger was... echt erg! Nu ligt mijn baarmoeder van nature vrij hoog dus misschien telt dat hier ook een beetje mee.

16. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Trouwens.. zien jullie bij mij op pagina 6 ook al een darmenbuik? Ikzelf heb dat idee wel namelijk... hihi:)

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja hoor women zie al iets:)

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    na ik ga afsluiten !

tot morgen dames !

xx

19. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    welterusten!

20. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Wow... Wat een mooie buiken al!!! :D
    Hier 's avonds behoorlijk opgezet door mn darmen, maar 's morgens is er niks meer van te zien...
    Zal vanavond als het lukt weer eens een foto maken...

Deel Deze Pagina