Nee totaal niet...zal eens kijken hoe ie toen precies was met ongeveer 12 weken... hier een foto van toen met 13 weken
Hihi, wat een verschil ja! Ze zeggen wel dat t bij een tweede sneller gaat. Bij mn eerste kreeg ik met 18 weken een zwanger buikje. Ben nu 14+5 maar nog niks... zal nu niet lang meer duren denk ik?
Druif Ja, het gaat nu echt veel sneller! Wist niet dat t zo'n verschil was hoor, zag het net pas voor het eerst weer! Voor de vorige zwangerschap had ik echt een platte buik, dus dat bolletje onderaan bij die foto is het buikje haha. Adora Ja echt een verschil! Ontdek ik dus ook net pas haha. Voel me wel "dik" nog vooral hoor. Moet nog even wennen denk ik
wauw wat een mooie buikjes weer zeg! ik heb nu een buik wat ik bij mijn vorige zwangerschap met 18 weken ongeveer had. duidelijk zichtbaar, begon toen met 14 te groeien. heb vandaag de eerste vraag gehad of ik zwanger ben! vind ik stiekem best wel leuk haha! wil iedereen hier weten wat het wordt? ik eigenlijk niet ,maar mijn man weer wel! grrr!! twijfel dus....
Aloha! @GMang Gewoon lekker weten als je trek hebt en shakes is wel een goed idee ipv snoep&koek. Ik eet ook een stuk meer dan voorheen en ben gelukkig nog maar 2,5 kg aangekomen. Ik dacht dat mijn buik al flink was maar: @Lottie Jeetje wat een buik al, wel super mooi! @Mlis Mooi buikje, die van jou is ong. vergelijkbaar met de mijne alleen ben ik al 15,5 week. Ik ben hier eergister en vandaag in de babykamer aan de slag gegaan (er staan een paar foto's in mijn album). Ik merk wel wanneer ik flinke lichamelijke inspanningen doe ik daarna echt helemaal kapot ben en het meer energie kost dan voorheen. Oppassen dus dat ik niet te veel doe. Wbt zwangerschaps kleding, die moet ik echt gaan kopen, zeker broeken. Loop nu steeds met open spijkerbroeken op t werk met iets eroverheen.
@esthertie: ja mijn buik is al best flink..dat voor een 1e ook ik merk dat ik snel moe ben als ik teveel gedaan heb hoor..gister een rondje in het park gewandeld met de hondjes en was gesloopt..conditie van 0,0 hihihi
Hey dames, wauw wat een mooie fotos allemaal wat een verschil nu he.. alles begint te groeien, leuke fotos lottie en lydia iedereen is nu rond de 12/13 wk ?? Ik ben nu 13 weken ! Iedereen weet het nu ook, hebben het op werk verteld, familie vrienden... jullie ook allemaal ??