Oohh das lekker vroeg ha ha... toen ik vier weekjes was, wisten we het nog niet eens ! Kwamen er achter toen ik 6wk was. Je hebt ook al een mooie buik voor 15wk, ik ben ook zo benieuwd, ik kijk uit naar elke week die komt...
ja dat snap ik gaat helemaal goed komen .. ! ohh 6 weken .. ja wij zaten in de MMM , en kon niet wachten tot ik kon testen , dus getest toen ik 3,5 weken zwanger was
Er komen weer mooie buikjes voorbij. Morgen die van mij @Lydia Zie ik op de achtergrond op je foto alvast allerlei baby spulletjes??
Ben ik hier een paar dagen niet geweest en er is weer een heleboel bij geschreven! Ik heb hier een aantal hele mooie buikjes zien passeren, de één al wat groter dan de ander! Ik plaats straks ook eentje .. vandaag 13 weekjes
Wauw, ziet er heeeeeel mooi uit ! Trots zijn op zo`n buikie Vind je dochter vast ook leuk om te zien !!
waauw die buikjes hier zijn echt mooi! vind het lang niet altijd mooi die buiken haha, maar hier alleen maar mooie buikjes volgens mij hoor ik bij een van de laatsten die straks gaat bevallen... wij hadden het de ouders en broers en zussen al met 4 weken verteld. de rest van de familie zag het al rond de 8 weken...hehe.
geen buik nog te zien hier, maar... vandaag bij de vk voelde aan mijn buik en mijn baarmoeder is goed gegroeid en het hartje gehoord dus alles goed hihi werd al een beetje onzeker van al die buiken hier!!
Esthertie mooi hoor waarom zit jij bij de augustus en september buikjes? Ben je precies eind aug begin okt uitgerekend?
@Lottie Ik was 2 sept. uitgerekend ben toen mee gaan kletsen bij de sept. buikjes maar toen terug gezet naar 31 aug. vandaar.