@Adora Ja hij groeit lekker Krijg alleen wel echt problemen met m'n broeken. Hebben jullie enig idee welke winkels er allemaal zwangerschapskleding verkopen??
Ik koop vaak zwangerschapskleding: Positiekleding - Damesmode - wehkamp.nl of Baby-on-Board.nl Positiekleding - zwangerschapskleding The Mom2B Webshop! Zwangerschapskleding, positiekleding, maternity wear, umstandsmode H&m heeft het ook, maar mij valt het tegen.. ik vind de broeken niet zo lekker zitten dan bij de echte zwangerschapsmerken prenatal en babyplanet heeft ook leuke kleding
H&M in sommige steden en online, C&A ook, prenatal, miss etam, belly b, wehkamp heeft van alles. En soms zijn er nog lokale winkels. Ik ga vanmiddag even in Groningen shoppen, ik heb wat nieuwe tops nodig want niets past meer goed, vooral door m'n gegroeide borsten, buik valt nog mee. Dat komt binnenkort Ik heb al een broek, legging en pantys van de H&M. Die bevallen erg goed.
@Adora&Isodora Thanks, ik ga zo eens even de stad in op zoek naar een fijne broek. Isodora jij shopze!!
Mijn buik met 15+1 (vandaag dus ) Omdat dit mijn 2e is had ik em stiekem al groter verwacht.. maar maakt niet uit, komt wel Hebben jullie ook zo'n last van bandenpijn? Pff hier heb ik er echt weer buikpijn van. Had ik bij mijn zoon ook zo erg Misschien een groeispurtje ofzo. Bekijk bijlage 137251
ow das nog een beschaafd buikje voor een tweede zeg! zal straks vast in een keer heel hard gaan. ik begin nu toch wel te merken dat op mijn buik slapen steeds moeilijker word....zijn er al meerderen? vind dat toch echt wel een probleem aangezien ik een echte buikslaper ben hehe, maar begint toch pijnlijk te worden...
Ukkie: Thanx Ik begin inderdaad ook te merken dat buikslapen wat lastiger wordt.. inderdaad erg vervelend als je een buikslaper bent
Ik lig halfschuin over een voedingskussen heen want op mijn buik ligt het niet meer prettig en op mijn rug trouwens ook niet!
Hier ook een echte buikslaper... Ik zou niet weten hoe ik anders moet slapen, het lukt me gewoon niet! Zelfs tijdens mn hernia's en daaropvolgende operaties draaide ik me automatisch op mn buik in slaap terwijl dat écht niet mocht... Inslapen op mn rug lukt na uren plafondstaren uiteindelijk wel, maar blijkbaar draait mn lijf zich steeds om naar de ultieme slaapstand: buik! t Zal mij benieuwen hoe dat gaat als het echt niet meer kan straks, nu nog nergens last van, dus blijf heerlijk op mn buik tukken! @all... Wat een mooi zichtbare buikjes krijgt iedereen!!! De buiken van de 2e/3e keer mama's zijn echt een stuk groter, en de rest loopt volgens mij redelijk gelijk op, super!
ukkie op mn buik slapen is er hier dus echt niet meer bij ( vond het heerlijk lekker half buik half scheef enz
ja dat is een goed idee, ik ga ook maar beginnen met de voedingskussen. zalvast een hoop helpen! @ mango denk dat als je buik echt flink gegroeid is dat dat niet meer zo automatisch gaat, want weet nog bij de eerste zwangerschap dat ik daar wakker van werd..... en anders moet je misschien wat veiligheidsspelden kopen om je op je rug aan het bed vast te spelden hahaha!
Wat een mooie buikjes allemaal!! Ik word er zelf wel onzeker van, hier 14 weken en weinig te zien. ben wel heel breed (heupen), zou het em daar in zitten? of zijn er meer waarbij het bij de 1e even duurde voor er wat te zien was?
ja bij mijn eerste zwangerschap zag IK het met 14 weken en anderen om mij heen pas rond de 18 weken.....is heel normaal hoor. komt straks in eens lekker hard
Ik slaap hier nog steeds op mijn buik .. zelfs met die dikke buik al! Maar bij mijn dochter sliep ik tot een week of 30 met mijn giga buik op mijn buik Als je het echt wilt, lukt het wel! 't Is meer het gedacht dat eng is .. maar ik ben een echte buikslaper!