@ sterre hahahha! jaaa. ik heb de spiegel hoog in de woonkamer hangen....en wou via de spiegel zien of mijn buik wel goed op de foto kwam hahaha!! goed gezien hoor! schaam... enne jah, dit is mijn tweede zwangerschap
Hallo hier mijn echo foto van 12 weken, we zijn zo benieuwd wat het wordt nou nog 2 weken en dan hebben we een geslachts echo nog geen buikfoto gemaakt maar zal ik binnenkort ook eens doen... Hebben jullie trouwens ook zo'n last van jullie darmen?? Groetjes Luna
Voor de 11 weken heb ik last gehad van mijn darmen .. niet dat ze opgezet waren maar ik voelde dikwijls schopjes, terwijl dat op deze termijn niet kan! Dat waren gewoon mijn darmen die raar aan het doen waren
@Luna mooie echo!! Heb jij met 15 weken al een echo voor t geslacht. Kunnen ze het dan al zien?? Ik had een bureau gebeld en die deden het vanaf 18 weken (gegarandeerd) maar heb met 20 weken mijn 'eigen' echo dus dan zien we het dan wel. Wbt darmen daar heb ik ook veel last van. Normaal nooit problemen met toiletbezoek en nus wil het soms gewoon echt niet. En mijn darmen zijn soms onwijs aan het borrelen en rommelen.
Luna mooie echo nu je buik nog esthertie ik heb met 15.4weken n geslachtsbep. Hij doet t normaal vanaf 16 (vorige keer ook geweest), maar zei dat dit ook prima kan! Er zijn er meer in nl die het vanaf 16 weken doen!
Ik heb met 16 wk weer een echo bij mijn gyn,hopelijk kan zij het dan al zien,wij zijn ook zo heel erg benieuwd...Wij hebben 2 jongens nu... Hopen stiekem op een meisje maar mijn gevoel zegt dat het weer een jongen is!
Nou ik geloof dat ik het dan eindelijk ook durf... Maar er is nog niet heel veel te zien hoor.. Ja ik weet dat er echt wel meer buik is dan voor mijn zwangerschap maar voor mensen van buitenaf..??? Wat vinden jullie??
Heb je dat dan bij een echo buro?? Ik had het namelijk nagevraagd hier in de buurt bij een echoburo en zij deden het pas vanaf 18 weken.. Hoor er zoiezo veel verschillende verhalen over.. Mooi buikkie trouwens al!! Ben jaloers!!
Hey meiden, Wat een mooie buikies weer! Om jaloers op te worden... hihi Ik ben nu sinds gister 15 weken en mensen gaan nu wat zien. Echt sinds de 14e week begint het beetje bij beetje te groeien! Hier een recente foto...
Hoi, Nee mijn banner klopt volgens mij niet helemaal ik ben 13 september uitgerekend wanneer ik mijn echo krijg ben ik 16.2 weken hier doen ze hem ook al vanaf 16 weken Had mijn echo ook al in het nub topic geplaatst maar krijg niet echt van iemand antwoord over wat het zou kunnen zijn.. maarja voor "zekerheid" moeten we toch nog even wachten. ik mag morgen weer naar de verloskundige mag eerder komen omdat ik zö'n last van mijn buik heb.. stiekem ook wel heel fijn... Groetjes Luna
Ah jammer! Je kan t proberen, soms willen de experts reageren (ik durf t vaak niet met die termijn) als je even uitlegd hoe en wat. Zeg je dat je weet dat t vroeg is maar dat je toch graag hun mening wilt en vraag t percentage erbij. Als je t leuk vindt natuurlijk hè