Lekker vroeg: De September 2011-buikjes!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mango26, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    En deze

2. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Gisteren een mooie foto van mijn buik getrokken die ik jullie even wilde tonen .. heb hem ook wat bewerkt;) Maar vind hem wel geslaagd! 13 weken en 2 dagen

3. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Wauw, erg mooi...
    En ik vond mijne al bol:)
    Vergeleken bij jou is het nog niets haha

4. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    @lisa,
    wat een mooi buikje heb jij zeg! Zou bijna jaloers worden... ;)

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    nice lisa :D

6. mlis

mlis Niet meer actief

meiden, wat een mooie buikjes heb ik weer gezien.. vandaag hadden wij onze 12 weken echo..nou helemaal super...helemaal verliefd..lekker actief maar nu ook al een eigen willetje..hihihi hartje gezien en gehoord..
    hier nog steeds vlagen van misselijkheid..:(
    oh ik had een vraag is er iemand met regelmatig hoofdpijn?? ik heb best vaak hoofdpijn vind ik zelf en probeer dan ook zo min mogelijk paracetamol te gebruiken..maar word er soms wel erg gek van..

7. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    pfff 15.3 en al 6 kilo eraan.
    (veel vocht denk ik)

Gister avond dacht ik de baby te voelen , maar het hadden ook me darmen kunnen zijn. Al wa shet specifiek elke keer als ik op mijn linker zij draaide. Ben benieuwd.

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mooie foto's norah en Lisa:)

hoofdpijn
    yep hier ook

kilo's
    was 3,5kg kwijt en nu nog steeds 3,2 eraf...en nee ik spuug niet;)

9. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Mooie foto's meiden!

Hier ook hoofdpijn soms zo erg dat ik niks kan doen maar neem geen paracetamol.
    Mijn man denkt dat het komt door vocht te kort dus maar iets meer gaan drinken:p

Ik ben 2 kilo kwijt zonder over te geven maar ik heb wel een gastric bypass.

Zal binnenkort weer een foto maken is alweer 2 weken geleden!

Liefs brenda

10. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

bah balen hier! heb sinds de vorige zwangerschap geen blaasontsteking meer gehad, ben weer zwanger en kan weer aan de antibiotica! ik baal hier zo van!
    weet alleen niet hoe lang ik er al mee loop....heb namelijk helemaal geen pijn ofzo...baal er best wel van.

zo!ff mijn ei kwijt haha!

maar mooie foto's alweer voorbij zien komen hoor!!:D

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ukkie
    Wat vervelend. Wel mazzel dan dat je erachter bent gekomen;). Hoe komt het dat je erachter bent gekomen dan?
    Ik heb zelf af en toe het idee (sinds gisteren) dat ik misschien een blaasontsteking heb, maar ben dan weer n beetje te laks om er iets mee te doen...:)

12. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

@ lottie:
    ik merkte vorige week in de stad al en paar keer dat ik voor kleine hoeveelheden naar de wc ging...dacht telkens echt dat ik een volle blaas had. en vanmorgen vond ik toch dat er een vreemd luchtje hing na het plassen. dus toch voor de zekerheid arts gebeld...omdat het toch wel sympoten zijn die erbij horen.
    met het bekende resultaat dus.
    ben zelf ook wel laks met die dingen hoor, maarja weet neit zo goed wat de gevolgen kunnen zijn voor de zwangerschap.

maarja voordeel van de zwangerschap is dus dat ik helemaal geen pijn heb haha!:D:D

13. Madamoiselle

25 feb 2011
    29
    0
    0
    Secretaresse / Binnenkort mama !
    Groningen
    @mlis, snap hoe je je voelt, ik heb ook super veel hoofdpijn !! Of het direct met de zwangerschap te maken heeft geen idee, maar het is niet fijn word er ook gek van ! Ik slik er geen paracetamol voor, gewoon veel rusten savonds..

@ukkie, heb je ook iets van de dokter gehoord of het kwaad kan, een blaasontsteking terwijl je zwanger bent ?? Ik had namelijk heel erg veel blaasontstekings voor de zwangerschap, nu nergens last van maar wie weet komt dat nog !

14. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

hey ik heb niet gehoord van de arts of het kwaad kan. hij schreef mij gewoon meteen een kuurtje voor.
    ik had voor mijn eerste zwangerschap ook erg veel last van blaasontstekingen, de verloskundige gaf toen wel aan dat het zeker wel belangrijk is voor het kindje/de zwangerschap dat je je daar op tijd naar laat onderzoeken als je vermoedens hebt.

Het schijnt een van de vele kwaaltjes te zijn die bij zwangerschap horen! erg vervelend. ik zou als ik jou was het gewoon in de gaten houden. en denk zelf dat je het beter te vaak bij de arts kunt laten checken dan te weinig...maarja..moet je horen wie het zegt. (ik loop er ook al minstens een week ofzo mee als het neit langer is haha)

15. Madamoiselle

25 feb 2011
    29
    0
    0
    Groningen
    Oohh hij schreef je wel een kuurtje voor ? Hopen dat alles zo voorbij is dan ! Klopt mijn verloskundige zei ook al; gelijk laten nakijken, dat is belangrijk... Tja één van de vele kwaaltjes, alsof er al niet genoeg zijn hé ! :)

16. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Hier ook regelmatig hoofdpijn, gelukkig nog pijnbestrijding hoeven slikken
    Ik ben 2 kilo aangekomen, waarschijnlijk alleen mijn borsten en buik want ik pas in principe al mijn broeken nog, al begint het nu wel regelmatig te irriteren bij de knoop

17. Madamoiselle

25 feb 2011
    29
    0
    0
    Groningen
    He denise, jij ook 13 wk zie ik.... ik dus ook en tevens zoveel hoofdpijn, zal binnenkort wel veranderen !! Even die overgang... ik ben ook 2 kilo aangekomen maar broeken willen al niet meer dicht helaas.. Is dat trouwens een echo-foto van jezelf in je avatar ?? Wat ligt het kindje grappig :)

18. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ja die is idd van mijzelf, hij is vorige week gemaakt bij de nekplooi, ik vind hem zo bijzonder met dat ruggengraatje enzo echt prachtig

Mijn broeken gaan nog wel dicht maar die knoop irriteert vooral 's avonds, als ik dan naar beneden kijk lijkt mijn buik al heel wat haha

19. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Hoi Meiden,

Ik ben 12,5 week niet misselijk geweest alleen erg moe ik natuurlijk super blij en mijn verloskundige zei ook dat het dan niet meer komt.
    Maar ben nu al 3 dagen achter elkaar misselijk:(
    Nu weer zit te kokhalsen... terwijl ik het typ moest ik rennen naar de wc:)
    Hebben jullie dit ook in een zwangerschap mee gemaakt?
    Hcg moet juist een beetje gaan afnemen toch??

Liefs brenda

20. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    tip bij de misselijkheid ( tenminste werkte bij mij)

iets eten. crackertje, dropje, koekje, fruit.

Deel Deze Pagina