Goeiemorgen! Mooi beginnend buikje Florabella! Woman zie bij jou ook al een buikje! Leuk al die buikjes
Mag ik ff spammen met mijn buikjes van andere zwangerschappen? 1e zwangerschap van de oudste (eigenljik derde zwangerschap,2 mk gehad ervoor) 40weekjes (met 40 weken en 4 dagen bevallen)
@ Daantje: Wow wat een mooie grote buiken !! Ik ben ook wel heel benieuwd dan hoe snel je nu gaat groeien! Heb je toevallig al een foto van nu?? hihi
Hier mijn prille 5 weken (?) buikje. Nog niet heel erg opgezet, maar wel een klein beetje. Deze is 's morgens genomen, misschien kan ik later nog eens een avondbuikje uploaden.
hay meiden.. ik mag me hier ook aanmelden.. ben nu 6 weken en 3dg. 26 jan intake verloskundige 27 jan echo! ik vind het allemaal weer zo spannend. ( heb hiervoor een miskraam gehad met ongeveer 8 weken) dit is verder mijn eerste kindje, ik heb nog geen buik foto, ik ben een beetje stevig dus hier echt nog niets te zien.. maar ik kijk met plezier naar al jullie buikjes!! onwijs gaaf!
Daantje en Desiree, wat een buik(en)!!!!!! Hoeveel waren jullie aangekomen tijdens die zwangerschappen? Ik vind zwanger zijn en als het allemaal goed gaat een kindje krijgen heel leuk hoor, maar zo'n buik... oef... Rinke, gefeliciteerd!!! Spannend voor jullie na een miskraam... We hebben op dezelfde dag een echo zie ik!!!
rinke welkom ! zoo mooie buiken voorbij zien komen lottie jij plaatste ook alidj int buitentopic volgens mij herken je moedervlek