Oh meiden Maak je niet druk dad slecht voor de beeb t was mij niet eens opgevallen , Mees is 3 weken oud geworden en ik zie het ook gewoon als ons tweede kind in anderhalf jaar hoor ........... Maar wel lieffffff van je. Liefs edith Mama van Mees*
Lydia1986 Wat zie ik nu? Jullie krijgen een meisje!! Joehoe! Dat wist ik nog niet! Of ik ben het ondertussen alweer vergeten door mijn zwangerschapsgeheugen (die nog is blijven hangen van mijn dochter)
jaa dat wist ik ook nog niet!! wat leuk! gefeliciteerd!! hmmm, de nieuwschierigheid slaat hier stiekem ook wel toe hoor!
Hier begint de nieuwsgierigheid toch ook te komen! Gewoon de gedachte dat we binnen 2 weken weten of we een jongen of een meisje krijgen, krijg ik kriebels van in mijn buik!
oow nog twee weken. die kunnen dan wel heel lang duren he? haha wat denk je zelf dat het wordt? ik denk dat wij een jongetje krijgen...maar het maakt me echt helemaal niks uit! bij ons dochtertje hoopte ik echt heel erg op een meisje (Egoistisch misschien, sorry). ben zo cliche als het klinkt, blij als we een gezond gezinnetje straks hebben
Ik denk zelf een jongetje! Mijn gevoel zat bij mijn dochter ook juist, maar dat wil natuurlijk niets zeggen! We zien wel En inderdaad die 2 weken duren laaaaaaang!
Gevoel zeg idd helemaal niks bij de eerste had ik t goed. Nu zei m'n gevoel heeeel erg meisje, maar waarschijnlijk is het toch n jongen
Lydia, gefeliciteerd!!!! Superleuk een meiske en ook wat je zelf al dacht... Ik stond vanmorgen enorm in dubio, weet zeker dat het een jochie wordt en zag zo'n leuk pakje hangen bij de prenetal... Toch maar niet gedaan, zaterdag weten we wat het wordt en dan hangt het er vast nog wel!!! Edith, mooi buikje... Heftig verhaal van mees, maar hij zal vast heel goed over zijn broertje of zusje waken!
En ik weet dat ik het natuurlijk ook gewoon terug kan brengen als het toch een meisje blijkt te zijn maar iets houd me tegen... Nog 4 dagen wachten!!!!
Pffff wachten wachten wachten... en iedere keer op een nieuwe mijlpaal LOL ik raak mn geduld ook kwijt hoor!!
Haha wat leuk om te lezen dat ieder z'n voorkeur en gedachtes heeft. Ik heb nog geen idee wat t wordt maar heb een voorkeur voor 'n jongetje. Maar moet nog 3 weken wachten tot de 20 wk. echo
Geduld???? Wasda???? Ik ben sinds ik zwanger ben absoluut niet emotioneler geworden, maar wel enorm ongeduldig!!!! Als ik iets wil moet het vandaag, en het liefst gisteren... Zo ook met het kamertje, we hadden hem samen al een keer gezien en waren er weg van maar wilden er nog over nadenken... Afgelopen zaterdag moest en zou ik het kamertje gaan kopen, manlief had andere dingen te doen en wilde niet ook nog een keer heen en weer naar de babyzaak... Kon toch ook over 2 weken??? Nee dus, ikke in mn remi naar de winkel gesjeest en het gewoon besteld... Thuis geen protest, hij weet dat hij me maar mn gang moet laten gaan zodat het gezellig blijft!
@Mango Hahaha ik herken dit wel, al wil ik meestal iets dat ik in mijn hoofd heb meteen uitvoeren. Maar nu helemaal, al probeer ik niet nu al alles te kopen. Mijn vriend remt mij daar gelukkig ook een beetje in. Maar jij hebt iig het kamertje op tijd binnen Ik haal bijna alles via marktplaats dus dat komt ook wel goed.
Ik word ook wel afgeremd hoor, en dat is maar goed ook... Maar als ik op meneer moet wachten dan is over 3 maanden ook vroeg genoeg! Commode, bedje, matras en 2 kastjes worden zometeen al geleverd, waren op voorraad... We gaan het kamertje nog niet inrichten / opbouwen, moeten eerst nog het eea afwerken, maar kan niet wachten! We hebben nog lang niet alles, dus reden genoeg om heeeeel vaak (samen) te gaan babyshoppen!