sorry, had je berichtje nog niet gelezen, volgens mij tegelijk gepost ofzo (had onder dit bericht van jou nl wel weer iets neergezet maar kijk nu pas weer) hihi, 17 weekjes ja jouw buikje groeit ook super mooi joh! en van de andere meiden ook hierzo. Ik vind ook alle buikjes mooi, heeft allemaal iets bijzonders!
@Daantje, thanks! Ik vind ook dat iedere buik iets bijzonders heeft! Moet trouwens nog even een nieuwe foto plaatsen! @Esthertje, dat is wel het beste... onzekerheid in combi met hormonen en nare verhalen ... beter van niet! Ik ben blij dat ik zo meteen naar de gyno mag... heb allerlei senarios in mijn hoofd.. Ik heb op de ok nog een paniek aanval gehad vorige week.. voor mij was een spoed keizersnede! Dus toen ik naar binnen liep zag ik een baby.. die (op dat moment) alleen lag en niet bewoog! Ik vatte dat direct als slecht teken en was vanslag, met het feit dat ik de vorige ok kwam voor curretage... Zelf had ik het niet eens door tot ze aankwamen rennen met zuurstofmasker! Mocht nog even naar het toilet omdat ik best lang moest wachten, waar ik gelukkig die baby weer zag die op dat moment huilde pfffff Sorry lang verhaal geworden!
ik ben nog bezig met alles bijlezen, wil nog niet lukken tot nu toe, het internet wat steeds wegvalt is ook niet echt handig.. maar bedankt voor de reacties allemaal! Ben er ook wel trots op hoor maar denk ook iedere keer: jeeeetje, wat is ie eigenlijk groot.. en idd heel veel opmerkingen, wel leuke gelukkig Mijn navel: ik heb niet zo gaatjesnavel zeg maar,maar meer een soort van knoopnavel..alleen is die normaal wel beetje naar binnen zeg maar, en nu was ie al snel helemaal naar buiten zeg maar, voel er niks van ofzo, dus weet niet of dit ook een plopnavel is? (haha,lijkt wel alsof ik het over de navel van plop heb ofzo) Aichaatje: is ook allemaal wel erg spannend voor jou, ik duim mee hoor, en idd niet van die verhalen overal lezen.
he bah! maak je niet zo druk joh! denk dat je het wel aanvoelt als moeder als het niet goed zit! dat hoor je ,hoe cliche ook, wel vaker van moeders! ik had in dec een miskraam en wist het al vanaf de test dat het niet goed zat.(geen boedverlies of krampen ofzo) heb dat ook direct gezegd tegen mijn ouders en man, dat ik geen gezond kindje bij mij droeg. maand later een curretage gehad! laat je niet gek maken joh! ik heb die verhalen ook gelezen, maar het komt zo weinig voor! je hele zwangerschap blijft wel een risico, maar die stress om die mini kans is echt niet goed voor je beebje!! (bedoel deze reactie niet afkeurend hoor) nou zullen we over op een leuker onderwerp?? morgen 14 weken
Ja, daar geloof ik ook in... ik heb een goed gevoel bij deze zwangerschap en ga er van uit dat alles goed bijft gaan Bij mijn vorige zwangerschap was dat anders (miskraam met 8 weken) het voelde al gelijk niet goed vanaf de positieve test, ik wist het gewoon
Grappig dat je klein zegt zal wel aan de foto liggen, ik vind m anders al aardig uit de kluiten gewassen voor 13 weken hahahaha.
Kom morgen wel ff fotootje plaatsen, kom er net in van gyno... baarmoedermond ziet er goed uit en is gesloten! ZE zwemt lekker rond!
Fijn dat alles goed was meis Leuk dat je naar je kleine Prinsesje kon kijken nu kun je lekker gaan shoppen
Ja zeker wel!!! 30mrt heb ik mijn 2e echo (geslachtsbepaling aangevraagd bij echobureau)... begin maart nog wel hartje gehoord, maar toch schiet wel eens door mijn gedachte "Wat nou als het niet goed is?!"... Brrr krijg er kippevel van en denk dan maar weer gauw terug aan het hartje dat klopte!!