Mooie buikjes zijn er weer bij gekomen... Aicha, wat fijn dat alles goed gaat!!!! En nog een meid, super... Ik stuiter maar wat in het rond, nog 3 dagen tot de geslachtsbepaling!!!! Heb er superveel zin in en hoop zo dat de kleine even met de benen wijd wil zodat het goed te zien is... Maar goed, 31 maart weer controle bij de gyn. dus als het niet zeker is vraag ik gewoon of zij ook nog een keer wil kijken en anders maar wachten tot de 20 weken echo op 15 april!!!
Whaaa spannend!!! Ik heb nog 7 dagen tot geslachtsbepaling... en ook ik zit al een aantal dagen te stuiteren! hahaha Echt heel spannend!! Heel veel plezier alvast
Thanx... Jij ook veel plezier!!! Hoe dichterbij het komt hoe ongeduldiger en onrustiger ik word... Maar goed, nog 3 nachtjes slapen voor mij en een weekje voor jou, de dagen kruipen voorbij maar voor je het weet is het zover!!!
Wonen mooi buikje! Geslachtsbepaling pffff morgen gaan ze al proberen te kijken en anders 2 april officiële geslachtsbepaling... Ben best nerveus.....
Ik ook Lottie nog 1 dagje en dan weet je het Spannend!! Mooie buikjes meiden Ikzelf heb nog geen buikfoto's gemaakt, ik doe het pas met 25 weken, net als bij mijn zoontjes
Als ik dat allemaal zo lees krijg ik ook de kriebels over het geslacht... Wij hebben 8 april weer een echo bij mijn gyn,ben dan 16 wk hoop dat ze dan iets kan zien misschien?? Spannend hoor! Dus ik moet nog 2 weekjes wachten... Maar goed als het kindje maar gezond is,vind ik veel belangrijker... Hebben jullie zelf een voorgevoel voor jongen/meisje? Ik denk dat ik weer een jongetje ga krijgen... FIjne dag vandaag,t word mooi weer!!
sjongen wat weten jullie dat allemaal vroeg zeg...! ik weet het (als ik het WIL weten) pas bij de twintig weken echo! haha mijn verloskundige maakt namelijk zelf geen echo's. jaa weer heerlijk weertje vandaag! ga straks lekker ff wandelen met schoonmoeders en mijn dochtertje
@ukkie ik moet ook wachten tot de 20 weken K merk. Wel dat mijn buik steeds boller en harder wordt. Kan iemand harde buiken omschrijven, t gevoel... denk dat k dat soms na inspanning heb.
Ukkie daar zijn pretechos voor! Anders moest ik ook wachten hoor Maris mijn gevoel zei weken meisje, maar waarschijnlijk klopt dit niet
Qua gevoel heb ik geen idee wat t wordt maar k heb wel n kleine voorkeur voor n jongen. Wel leuk dat velen binnen n paar dagen t geslacht weten
Esthertie grappig, hier juist lichte voorkeur voor n meisje. Dit is ons laatste kindje dus zou erg graag ook n dochtertje krijgen
Esthertie, een harde buik heb ik ook vaak bij inspanning (weken al) het voelt als of er een hele strakke brede band om mijn buik zit.. die steeds strakker wordt getrokken.. ook heb ik dan minder lucht Hoe voelt het bij jou dan?