Ah gewoon, omdat je zei dat dit jullie laatste kindje is .. was ik wel eens benieuwd hoeveel er al waren!
He Meiden heb gisteren nog een buikfoto gemaakt met mijn buikband 13 weken en 4 dagen: Bekijk bijlage 139572 Er staat op 9 months all inclusive en 5 sterren Maak er ook nog een van voor aanzicht vanavond vragen aan mannetje.
brenda! wauw! die buikband zit je helemaal goed he? staat je mooi hoor! ik had ook al geprobeerd, maar moet even nieuwe halen, die van mij zijn door de vorige zwangerschap uitgerekt hihi! zit lekker losjes in de rug dan he...
Bedankt all Ja het zit heerlijk ik heb onwijze last van mijn rug en hoop dat dit iets helpt. Maar heb begrepen dat dit niet de ''echte'' buikbanden zijn. Meer voor de sier Weten jullie waar je die ''echte'' kan halen? Ukkie Jammer dat die buikbanden zijn uitgerekt had jij ook met leuke teksten? Heb ook nog een paarse met zilveren letters en daar staat op Emile did it hahaha En hoe gaat het met jullie buikjes?? Liefs brenda
Lisa leuke foto! Brenda hihi deze zijn echt alleen voor de sier Google even anders, er zijn er heel veel! Weet ff de naam niet. Anders zoek je op "ondersteunende buikband"
Ik heb er ook 1 liggen en ga deze eerdaags weer gebruiken want heb ook zoveel pijn in mijn rug........
@Adora het voelt een beetje zoals jij omschrijft, alsof er iets straks om mijn buik zit en mijn baarmoeder zich aanspant. Duurt maar een paar tellen.. Denk dat dat het dan wel is, kan ik er rekening mee houden. @Brenda Balen dat je nu al zo'n last van je rug hebt
@Esthertje, bij mij voelt het zo... als of je een hele harde bal onderin je buik hebt waar een riem omheen gesnoerd word!
Lydia heb m morgen ochtend om 10:00 lief dat je ernaar vraagt! Harde buik yep had t net met wandelen! Het voelt zoals aichaatje omschrijft. Een zeurende zware strakke bal in je buik.
Vanavond is om 20.30 uur een grappige film op RTL8 'Nine months': De titel Nine Months zegt al genoeg over de inhoud van deze komedie. Een onhandige maar charmante kluns (Hugh Grant) krijgt de schrik van zijn leven als blijkt dat zijn vriendin Julianne Moore zwanger is. Hij wil zijn vrije leven eigenlijk nog niet opgeven. Gelukkig heeft hij negen maanden de tijd om aan het idee te wennen.
Heejj, ik lees geregeld mee maar schrijf niet zoveel hier. Weinig tijd om overal te posten! 2 weken terug heb ik hier nog met een buikfoto gepost, er was nog niks te zien. nu heb ik er weer een gemaakt en lijkt er toch wat te zien?? Zou het dan eindelijk?? Erg leuk trouwens om al jullie buikjes te zien, wat een verschil! Voelen jullie al wat gekriebel/ geschop?? Ik voel sinds een week of 2 maar wat ik voel is nog zo onduidelijk dat ik twijfel of ik het me verbeeld?
@Druif Je krijgt nu wel een klein buikje hoor Ik voel heel soms wat gekriebel maar weet niet goed of dit de baby is..
het buikje begint te komen hoor! ik twijfel ook of ik wat voel kriebelen.....over een paar weken weet ik het vast zeker haha!
Mooi hoor, druif! Het begin is gezet! Baby voelen, ik twijfel soms ook nog heel erg! Bij mijn dochter was het net een hartslag haar schopjes .. nu heb ik meer een vlinder gevoel in mijn buik Ik wacht nog even af .. bij de eerste voelde ik haar pas op 16-17 weken!