Lekker vroeg: De September 2011-buikjes!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mango26, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Lydia
    Whahaha dat kan heel goed kloppen;) Grappig:D

2. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mango: ik was 15kg totaal aangekomen, was er na de bevalling ook meteen weer af haha. weeg normaal 55 en toen 70kg op het einde..(nou,net geen 70,69,5 zoiets) stond echt te kijekn: 70 kg! normaal kom ik niet eens een halve kg aan..(kom helemaal niet aan van veel eten ofzo haha) nu weeg ik dus ook nog steeds 55kg..

Lottie: mooie flinke buikjes!vind ze wel groot lijken ook hoor!en mooi!

Ik zal nog opnieuw een foto plaatsen die ik tijdje terug hier had neergezet van mn buikje nu (nog niks hoor, alleen darmen haha)
    van nu heb ik geen foto (as vrijdag 7 weken)
    de linkse foto, met 5 weken was ook al een beetje opgezet, zo'n bolletje, viel al meteen op..en de rechte foto viel helemaal op haha, toen waren mn darmen helemaal flink bezig!

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
  4. @ Daantje
    Zo heee! Jouw darmen spelen wel heel erg op :$

@ Lottie
    Hey, ik herken jouw foto, jouw naam hier was eerst net iets anders :D december 2009 mama's ook he.. leuk dat je weer zwanger bent ook gefeliciteerd!!

@ Lydia
    Haha ook lekker opgezet zie ik :D dat het maar een mooie bolle babybuik mag worden ;)

@ Mango
    Uh ongeveer 18 kg aangekomen in totaal. Alleen op buik en borsten.
    Ik woog 51 kg voor ik zwanger werd, dit keer ook. Maar was het al gauw weer kwijt.

5. Luna26

Luna26 Actief lid

6 mei 2009
    150
    1
    0
    Hallo,

Ik ben hier nieuw, ik ben als het goed is nu 4 week en 6 dagen zwanger van ons 2'de kindje :D we hebben al een dochter van bijna 1 jaar.
    Maar even een vraagje hebben jullie ook veel last van je buik en onderrug...??
    Ik weet niet meer hoe het met mijn vorige zwangerschap was stom he, het maakt je zo onzeker.. :(

Groetjes Luna

6. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    hey,
    nu na een avond werken heb ook last van mijn onderrug.. vooral omdat ik alles nog het zelfde doe qua tillen.. ik zou nu nog beter op mijn houding moeten lette!! ( en niet zomaar bewoners ff een tilletje geven die met de lift moeten :S)

ik werk in de oudere zorg,( demente bejaarden met een gedragstoornis.)

7. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    hier last van de rug vandaag, heb de woonkamer behangen misschien net ff teveel.

8. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden wat een mooie buiken!
    Gefeliciteerd ook allemaal.

Liefs.

9. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    geen idee hoe ik een foto kan plaatsen want de img codes pakt hij niet.

10. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Wat een mooie buikjes!!! Ik heb nu al in de avond een opgezette buik...haha!

11. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Desiree: ja,ik heb hele gevoelige darmen,spastische..alleen als ik niet zwanger ben valt het eigenlijk allemaal mee, mijn buik wordt dan nooit echt heel dik ofzo (behalve als ik echt veel gegeten heb en als ik stamppot eet)had er vroeger meer last van..maar: als ik zwanger ben, dan spelen mn darmen in het begin erg op,het rommelt dan ook als een gek haha. Het valt dan meteen wel heel erg op haha

Luna: welkom en gefeliciteerd! Ik heb heel soms wat last van onderrug,maar dat heb ik dan als ik werk en erna (schoonmaken op kdv en bij mensen thuis) en als ik thuis poets..had ik voor mijn zwangerschap niet.
    Mijn buik ook wat last van, moeiilijk te omschrijven wat ik precies voel, alsof het van binnen omhoog wordt gedrukt ofzo..strak gevoel van binnen..zoiets haha

Rinke: idd wel belangrijk dat je hier goed op let,ik moet er ook beter op letten met zware dingen tillen enzo.

Moui: is ook best veel werk idd, heel de woonkamer behangen!
    dan moet je onderaan het topic links op plaats reactie klikken, daar zie je dan ook zo'n paperclip,daar kun je op klikken en dan een foto toevoegen,moet wel niet te groot zijn (staat aangegeven hoe groot het mag zijn)
    succes!hoop dat het lukt!

Narcisje: dankjewel, jij ook gefeliciteerd!
    Manoe: hier zijn het ook avondbuikjes hoor, hihi, van de opgezette darmen haha. had vorige zwangerschappen wel steeds snel een echte buik dus ben benieuwd of dat nu ook weer is!

Lydia: mooi buikje!

12. je moet gewoon foto uploaden kiezen..

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Luna welkom :)

14. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Hallo!
    Ik word ook een september mama
    23 september als ik het goed heb!
    Ben Norah, 21 jaar en een jaar getrouwd.

Binnenkort zal ik ook eens een foto plaatsen, er is nu alleen echt nog niets te zien, mijn buik is altijd al plat geweest, alleen nu is ie wat hard!

Gaaf om al die foto's al te zien! Stiekum hoop ik dat ik ook zo snel een buikje krijg, maar tlijkt me ook lastig als het zo snel al opvalt dat mensen t gaan zien, terwijl je het nog niet wil vertellen.

Groetjes

15. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Gefeliciteerd allemaal!
    Super leuke buikfoto's leuk leuk leuk!
    Ik heb nog geen foto's gemaakt deze keer, maar zie s'avonds inderdaad een boel darmen LOL
    Tijdens de zwangerschap van mijn dochter 2007 was ik 20 kg aangekomen (met maatje 34 is dat bijna helft van gewicht hahah)
    Ik ben benieuwd hoe snel het deze keer zal gaan!

16. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    en nog mooie buikjes?? bij die van mij zie je niets :S

17. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben ook benieuwd naar nieuwe buikjes!Mijn buik is nu echt huge,echt alleen mn buikje...we vertellen het ook gewoon iedereen want het valt super op als je normaal geen buik hebt en slank bent..(alleen mn buik groeit)
    ik zal kijken of ik een foto kan plaatsen,vind het zelf echt raar zo groot, al weet ik dat door de hormonen mn darmen zo reageren..
    mn broek gaat nu lastig dicht..

18. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Hoezo.. opgezette darmen?

Ik was daarvoor plat, maar tegen de avond al zo'n buik! Dat beloofd.. t'is wel mn tweede kindje al! 4 weekjes ver!

19. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een leuke mooie buikjes heb ik voorbij zien
    komen :D.

Zelf ben ik nu geloof ik ;) 4 weken.

20. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lisa: mooie buik!hier ook zo..vanaf de middag begint het vaak zelfs al!Hier de derde maar had voor zwangerschap wel strakke buik..het valt gewoon echt op en krijg mn broeken vanaf gisteren moeilijk dicht..misschien toch maar lekker de positiekleding tevoorschijn halen,zit wel zo lekker :)

Deel Deze Pagina