Lekker vroeg: De September 2011-buikjes!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mango26, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Esthertie, wat een vervelende droom, gelukkig was alles in orde bij de verloskundige ;)

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
  3. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    @dromen Dat heb ik bij mijn dochter ook dikwijls gehad, maar dan verder in de zwangerschap! Een paar keer gedroomd dat ik een miskraam kreeg rond de 30 weken pfff.. verschrikkelijk!

Eenmaal gedroomd dat mijn water gebroken was en dat mijn vriend me met de fiets naar het ziekenhuis bracht haha!
    In die periode was er iets kapot aan onze wagen, dus vandaar waarschijnlijk mijn droom grrr .. ;)

4. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Sterre Mooi bescheiden buikje :)

@Lisa Haha ja ik droom ook echt de raarste dingen de laatste tijd.

5. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Leuk zeg! Wij hebben volgende week weer een echo hoop dat we het dan ook kunnen zien,maar belangrijker is dat we kunnen kijken of alles goed gaat! Mooie buikjes meiden!

6. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

nou donderda naar verloskundige! zie er zo naar uit het hartje te horen!:D
    had vandaag bloeduitslag over de 5e ziekte. (ben in contact geweest met vriendin die dit had, ook tijdens haar zwangerschap)
    nou hebben ze wel wat kunnen vinden aan afweerstoffen, dus volgende week weer bloedprikken! hopen dat het meevalt en ons kindje en ik een relaxte zwangerschap krijgen!

kan denk ik ook donderdag op advies van vk een afspraak maken voor de 20 weken echo!:D:D

7. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Ukkie Ik hoop dat alles in orde is maar daar gaan we toch gewoon van uit..!! En dan op naar de 20 wk echo

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Estertie: Thanx :)

Ukkie: Hopelijk is alles goed!

9. Isodora

Isodora Actief lid

4 jan 2010
    173
    0
    0
    Ik moest me ook al laten testen op de 5e ziekte want het heerst op m'n stageschool. Gelukkig heb ik genoeg antistoffen, ze hadden nog bloed van me van de standaard testen en konden meteen even kijken.
    Heb vandaag te horen gekregen dan we 28 april mogen voor de 20 weken echo!!! Whieeee spannend. Nog 4 weken volhouden...

10. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi dames hier mijn buikje 15 weken zwanger en super trots natuurlijk :D

11. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

asmama: wat en mooie buik zeg! :D:D

over die 5e ziekte, morgen naar vk en dan zal ik wel horen wat precies de bedoeling is...ik maak me er niet echt heel druk om hoor...vriendin heeft het ook tijdens haar zwangerschap gehad en met het kindje gaat het helemaal goed...zij is nu 19weken.

12. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Mooie buik asmama

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mooi asmama:)

14. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    Mooie buiken!!!

15. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Wat is het hier de laatste dagen stil geweest zeg!
    Hier gaat alles nog heel goed .. volgende week donderdag mogen we naar de gyneacoloog en dan gaan ze (hopelijk) eindelijk het geslacht weten!

Ik denk dat ik de afgelopen week een paar keer ons kleintje gevoeld heb!
    Wat wel zou kunnen rond de 14-15 weken want het is ons tweede kindje! Bij mijn dochter voelde ik haar pas rond 16-17 weken maar dat lijkt normaal bij een eerste kindje! Bij haar heb ik lang getwijfeld, nu twijfel ik ook maar we zien wel!

16. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

inderdaad is het hier wel erg rustig geworden!
    wat leuk dat je misschien het geslacht weet volgende week:D

wat gek he dat gekriebel in de buik. ik ben er ook bijna 100% van overtuigd dat ik ons kleintje al gevoeld heb, maar weet het dus niet helemaal zeker, volgende week wordt het misschien wat duidelijker.

ben echt brak vandaag...mijn lieve lieve lieve lieve dochter heeft lekker papa en mama wakker gehouden van 1.00 tot 3.00 uur.
    en papa moest er om 5 uur alweer uit....best zielig hihi.

loop ook al dagen met hoofdpijn..straks naar de vk, ben wel benieuwd wat mijn bloeddruk zal zijn. en dan EINDELIJK hartje luisteren!:D

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ik typ hier niet zoveel omdat we daar het speciale sept mama's topic voor hebben:D Hier plaats ik vooral buikjes en bekijk ze;).

Hoofdpijn heb ik ook gigantisch en de vk zei dat dit niet erg is. Kan door hormonen, stress, weinig eten en weinig drinken komen.

18. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Ukkie Leuk dat je straks naar je vk mag! Wat doet die vk eigenlijk? Is dat net zoals de gyneacoloog dat je elke keer je kindje ziet met een echo?

Lottie Dat september topic is mij veel te druk, heb daar ook even gezeten maar als je er even niet op kan .. zitten ze al vele pagina's verder en kan het niet bijhouden!

19. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    heey meiden bedankt voor jullie reacties hoe staat het nu met jullie buikjes? begint het ook al te groeien?

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Lisa
    er zijn er heel veel die t niet kunnen bijhouden:) maakt ook niet uit. Ik lees globaal! Het is n erg leuke groep!

Deel Deze Pagina