Ik kan het ook daar niet bijhouden met lezen,daarom zit ik lekker hier met kletsen haha Ook ik heb t idee dat ik de kleine voel... Afgelopen dagen echt zo'n kriebel gevoel onderin de buik,weet nog goed hoe dat voelt,ben benieuwd wanneer het gevoel sterker word. Ik ook nog een weekie wachten dan weer naar de gyn voor een echo,hopelijk is alles ok en kan ze heel misschien al zien of we roze of blauwe muisjes gaan eten!
Mooie buikjes weer! Dit is de mijne met 17 weken... nog vrij subtiel he? Alleen die b**bs joh!! Enorm!! Dragen jullie al zwangerschapskleding?? En voelen jullie de kleine allemaal al? Ik twijfel al een week of 2... Dus denk van wel maar het is nog zo zacht! En sorry van de kwaliteit foto... tis in de spiegel gemaakt. Hoe doen jullie dat toch? ( als je het zelf doet, haha)
Mooi hoor! Ik voel de kleine al wel een tijdje, maar dit is dan ook niet mijn eerste zwangerschap! Maatje 34 was ik al snel uitgegroeid
Dit is mn 2e kindje, maar de eerste voelde ik ook pas na 18 weken... Misschien ligt mn baarmoeder naar achteren gekanteld ofzo?? Maatje 34 pas ik na de eerste niet meer hoor !!
Mijn gyno zei, als je wat voelt is dat mooi als je niets voelt is dat ook normaal! Niks om je zorgen over te maken nu! BV hielp me weer in maatje 34 (2,5 jaar borstvoeding
Lottie: Zo mooie buik al hoor! Druif: Inderdaad nog erg subtiel! Die van mij is ook nog redelijk bescheiden Al heb ik wel het idee dat ik even in een spurtje zit nu. Ik heb trouwens ook giga boobs Zelf uitgelubberde bh's die ik eigenlijk weg wilde gooien passen weer Hoofdpijn: Had ik ook énorm. Ik werd er zelfs misselijk en duizelig van. De vk adviseerde mij nog meer te gaan drinken. Ik drink namelijk al best veel maar dat bleek toch dé oplossing voor mij te zijn. Ik had ook heel droge handen, lippen en mijn huid ook. Heb blijkbaar veel vocht nodig. Het voelen van de kleine doe ik ook al een tijdje. Ik voelde em afgelopen zaterdag zelfs aan de buitenkant! Mijn zoontje voelde ik bij 18 weken aan de buitenkant dus 17 weken is niet veel vroeger. Maar wel leuk hoor!
Mooi lottie, zo is de mijne ook met 15 weken! Druifje, mooi klein buikje nog .. nu zal die wel groeien! Ik draag al zwangerschapskledij van week 8, maar zou je mijn buik zien zou je het wel snappen
Whauw Lottie, je buikje is idd goed gegroeid... wat een verschil Ben je nog steeds niets bijgekomen? Ikzelf heb nog steeds het zelfde gewicht als voor mijn zwangerschap (de 2 andere zwangerschappen was ik nu al 5 kilo bij) maar mijn buikje groeit niet zo hard als die van jou
Meiden, gisteren hebben wij geslachtsbepaling gehad.. we krijgen een meisje!!! Hierbij wil ik vol trots onze mooie meid laten zien:
women21 Super! Proficiat!! Hier buikie op 15.3 weken, voel me soms echt een opblaaskikker ookal vind ik zwanger zijn heerlijk! Hier 1 kilo bij!
Goh vorig jaar was het echt een jongensregen en nu lijken er bijna alleen maar meisjes geboren te gaan worden ... Ben benieuwd naar ons eigen frummeltje . Mooie buiken dames . Liefs Edith Mama van mees*
@Lottie Mooi rond buikje hoor!! @Lisa Hihi mijn vriend noemt mij ook steeds Dikkie Dik Ik heb de bay volgesn mij nog niet gevoeld. Mijn vk zegt dat bij de eerste je het vaak pas rond de 20e week gaat voelen. Verbaas mij dus dat sommigen het al zo vroeg gevoeld hebben..
Bedankt dames druif lief buikje adora ja hè? Nee ben nog steeds afgevallen en niks aangekomen! Daarom dacht ik dat m'n buik ook niet gegroeit was! Mooi wel dus women mooie echo! Gefeliciteerd met je meisje Lisa mooie buik hoor!