Dat klopt inderdaad Lydia, maar ik geloof dat er ook niet alleen over buiken gepraat word, dus is het vast niet heel erg als ik 1 echo foto laat zien waar ik onwijs trots op ben?
Hahaha jongens zijn super lief , als ik had mogen kiezen had ik toch voor een klein ventje gegaan, maar nu ik weet dat wij een meisje krijgen ben ik evengoed helemaal in de 7e hemel !!
Wauw wat een hoop meisjes hier! Ik denk zelf dat wij nu ook een meisje krijgen maar pfff.. moet nog bijna 2,5 week wachten Lisa: Hier ook lekkende boobs.. bij mijn zoon ook rond de 16 weken en nu weer. Af en toe best lastig he?!
Sterre, leuk te horen dat ik niet de enige ben met lekkende boobs .. dacht even dat er niemand anders hetzelfde had!
Ook wij hebben vandaag een echo gehad en we krijgen ook een meisje erbij.. Dus strakjes 2 dochters Echt gek ik had echt een jongen verwacht, maar het wordt toch een meid.. Ben echt super blij loop al de hele dag met zo'n verschrikelijke grijns op mijn gezicht..
whawhawha .. nog een meid of wat? Wat is de stand ondertussen al? Wie krijgt er nu allemaal een meid, wie een knul en wie weet het nog niet? Ik weet het nog niet! Meisje: 0 Jongen: 0 Weet het nog niet: 1 Wie vult het lijstje verder aan?
Wij weten het ook nog niet, nog even geduld Lisa: Nee je bent zeker niet de enige. Vorige keer voelde ik me echt lullig toen ik met 16 weken en nog niks te zien zoogcompressen moest gaan halen. Ik heb het vooral als 'ze' klem zitten. Als ik bijvoorbeeld een boek lees in bed en op mijn zij lig. En jij?
Dat had ik al even, als er erop duwde of op mijn zij lag waardoor ze klem zaten. Maar nu is het gewoon als ik rechtzit zonder eraan te komen Gelukkig heb ik er nog over van bij mijn dochter!