hihi echo's en buiken vind ik prima maa rhet is best irritant dat meiden hier heel veel gaan kletsen omdat het 'klets' topic ze te druk is !
Meisjes: 6 Jongens: 0 Weet nog niet: 5 Jeetje wat een meiden leuk Zag volgens mee een 2 weken terug dat iemand een jochie kreeg dat was volgens mij ook de enigste jongen haha. Ik zelf weet het nog niet denk het te weten.
Jij denkt dus ook zwanger te zijn van een jongen? Ik denk het zelf ook maar meerdere mensen waaronder me moeder blijft roepen het is een meid dus ze wil ook perse mee naar de geslachtsbepaling haha.
Ik heb zelf ook van in het begin het gevoel dat het een jongetje wordt, mijn vermoeden werd wel bevestigd bij nub-experts! Nog een weekie wachten hier
Nee mijn gevoel zegt juist meisje bijna vanaf t begin, maar ik vond de nub te jongensachtig! Dus denk jongen...
Mijn gevoel was een jongetje, 3 NUBexperts hebben dit bevestigd en het is toch echt een meid!! haha ben benieuwd naar jullie!! Bij ons was het meer toeval. We waren "proef"persoon bij een echocursus voor verloskundige en na alle metingen vroeg ik of ze konden zien wat het werd terwijl ik het echt niet wilde weten. Hormonen?????? Aankomendepapa maakte het niet uit, van zijn eerste wist hij het niet en van de 2de wel dus ik had zelf een keuze. En ze konden het zien.... hahahaha
Ja op die fiets! Ik dacht dat je het bedoelde omdat je vlak na mijn echo foto die reactie plaatste hahaha maar nu snap ik je en dat is ook zeker waar.
Wow echt veel meiden!! haha Wij waren er ook echt van overtuigd een jongen te krijgen, maar het is toch overduidelijk een meisje... apart zeg, september is een meidenmaand
Wij waren er beide echt van overtuigd een meisje te krijgen. Uit de geslachtsbepaling bleek dat het een jongetje is. Kan je er toch flink naast zitten met je gevoel, he?