Meisjes: 7 Jongens: 1 Weet nog niet: 7 Ik heb het jongetje van Desii erbij gezet en die van mijzelf (weet nog niet). Ik hoop dat ik het aantal jongetjes straks omhoog kan schuiven, wij willen graag een jongen. Maar moet nog ruim een week wachten voor de uitslag.
Hoi Meiden heb een nieuwe buikfoto met 15 weken heb niet echt het idee dat die gegroeit is vergeleken met vorige week jullie?? Bekijk bijlage 141475
Mooie buikjes ! Lottie wat heb jij al een lekkere buik zeg !! Ik zal vanavond even fototje laten maken. Het is nog niet echt bijzonders maar toch wel leuk om bij te houden vanaf nu.
Wow Brenda, wat een verschil met 10 weken!!!! Hier issie nog lang niet zo groot, maar dat komt vanzelf... Ik heb het lijstje even aangepast, ook hier een babyboy... Meisjes: 7 Jongens: 3 Weet nog niet: 7
Ik pas m ook nog even aan, wij horen a.s. vrijdag wat het wordt! Meisjes: 7 Jongens: 3 Weet nog niet: 8 Ben benieuwd of het aantal meisjes/jongens een beetje in balans komt...
Ook leuk,hebben we een dag na jou een echo... Ik denk zelf ook een jongen,nog een paar dagen en dan zullen we het hopelijk weten!
dit is mijn buik(je) tot nu toe het bultje dat er zit is meer een vetbumpertje Ik ben vrij lang plus dat mijn baarmoeder naar achter ligt, dus het kan wel even duren voordat een buik zichtbaar is.