Mooie buik Lydia.. Ik twijfelde een beetje of ik hem er wel op zou zetten, het is namelijk nog een experimentje. We vinden het leuk om elke maand een mooie foto te maken van mijn buik.. Maar helaas is de belichting niet helemaal goed gelukt.. En hij lijkt niet zo heel mooi.. Maar hier in ieder geval het probeerseltje.. Hoop dat het nog beter gaat lukken, ben hier nog niet zo heel tevreden mee.. Bekijk bijlage 142381
Leuk idee Friesland, maar leuker lijkt me als je de buik belicht en dan iets minder fel mooi buikje Misschien ook van iets hoger af fotograferen Lydia, jou buikje is al zo mooi gegroeid niet meer te verbergen
Adora.. inderdaad. Ik heb met de foto maken niet echt gelet op de belichting.. maar als je het wat versterkt, dan zie je duidelijk dat het licht van achteren komt hahaha dat ziet er dom uit.. Maar goed, wel wat om van te leren hahaha
Lottie: Maakt niet uit hoor van die lijst Cos: - 18 kilo.. tijdens de zwangerschap alleen? Ukkie: Jouw buik komt ook nog wel En gewoon laten zien hoor! Lydia: Mooie buik! Maar mag ik vragen wat je met die opmerkingen wilt bereiken? Het komt op mij een beetje provocerend over eerlijk gezegd. Er wordt in een gemiddeld buik-foto-topic toch wel wat gekletst? Friesland: Mooi! Ik heb er verder geen verstand van maar je kont wordt inderdaad wel mooi belicht
Moet je je foto hier plaatsen en niet bij de sept-mama's dan staat er weer eentje bij Mooie buikje trouwens Ach, als we iets verder zijn, gaat het harder met de buikjes en komen er vanzelf meer foto's bij Ikzelf vind het wel fijn, dat het ook hier gezellig is
Ik had die foto hier al een keer geplaatst en toen was iedereen bezig met geslachten tellen Daarom heb ik m daar nu geplaatst
Het stoort mij niet, maar ik snap Lydia haar opmerking wel. Wil alleen benadrukken dat het onderwerp buikfoto's is en dat het best logisch is dat iemand aangeeft dat het daar nu allang niet alleen maar over gaat. Jij vraagt mij waarom ik de foto dan in het september topic plaats en niet hier. Ik geef jou daar een uitleg voor, dat toen ik m plaatste iedereen over andere dingen kletste dan de essentie van het topic en daardoor jij een van de weinigen bent geweest die op de foto reageerde. Nu lijkt het f ik aandachtsgeil ben, maar dat is mijn punt niet. Maar laat je vooral niet door mij tegenhouden
Is die opmerking negatief bedoeld? ik hoop het niet, ik ben niet zo voor negativiteit Ik zei ook niet dat je om aandacht vroeg mij stoort het totaal niet als je ergens foto's plaatst Ik reageer hier op de mooie buikjes als er foto's worden geplaatst, maar zelf heb ik nog niet zo'n buikje (ik wacht nog enkele weken met een foto) Verder vind ik het niet erg als er over andere dingen geklets wordt... ik schreef een pagina terug al, die buikfoto's komen meer als de buikjes dikker worden Eigenlijk wordt er wel in ieder buikentopic er bij gekletst
Ik bedoel niets negatief. Het blijft getypt he, dingen worden snel verkeerd opgevat En dat aandachtsgeile is een grapje
Mama meerdere hebben gereageerd op je buik! Alleen zetten de meeste "mooie buikjes dames" neer en dan zie je dus niet n bericht persoonlijk aan jou. Ik snap t punt ook wel hoor, er wordt steeds meer geklept hier
Friesland en lydia: super mooie buikjes Nog even en dan weten we hier ook het geslacht.... Spannend nog 9 dagen haha.
Heej allemaal Zal dit weekend weer even een buikje plaatsen, dan ben ik 16 weken. Wil eigenilijk elke vier weken een buikfoto maken, omdat mijn buik (nog) niet heel hard groeit... Ik zit trouwens nu op -3,5. Dat komt door de misselijkheid in de eerste weken! Zal straks de andere kant wel op gaan
DAMES MOOIE BUIKFOTO'S..!!! morgen hier alweer 15 weken..wat gaat de tijd toch snel he..?? hier nog bijna 2 weken wachten tot we weten wat het word..!! ben zo benieuwd..ook ik ben afgevallen, in totaal 2,7 kilo..verder gaat het aardig goed..heb nu al erg last van me rug en trekt door naar mijn bil.. ook ik denk dat ik ons ukkie heb gevoeld..eergister een kriebelend gevoel in mijn buik op 1 plek..hihihi ik zal gauw weer een foto plaatsten..want mijn buik is ook aardig gegroeit.. Lisa: veel plezier morgen..!! dan weet je eindelijk wat het wordt..