Lekker vroeg: De September 2011-buikjes!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mango26, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Mooie buik Lydia en idd jammer dat in een buikentopic zo weinig buikenfoto's te zien zijn!

2. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Mooie buik Lydia..

Ik twijfelde een beetje of ik hem er wel op zou zetten, het is namelijk nog een experimentje.
    We vinden het leuk om elke maand een mooie foto te maken van mijn buik.. Maar helaas is de belichting niet helemaal goed gelukt.. En hij lijkt niet zo heel mooi.. Maar hier in ieder geval het probeerseltje..
    Hoop dat het nog beter gaat lukken, ben hier nog niet zo heel tevreden mee..

Bekijk bijlage 142381

3. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Mooi hoor Friesland!!

4. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Leuk idee Friesland, maar leuker lijkt me als je de buik belicht en dan iets minder fel ;) mooi buikje :):)
    Misschien ook van iets hoger af fotograferen ;)

Lydia, jou buikje is al zo mooi gegroeid ;) niet meer te verbergen :D:D

5. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Adora.. inderdaad.
    Ik heb met de foto maken niet echt gelet op de belichting.. maar als je het wat versterkt, dan zie je duidelijk dat het licht van achteren komt hahaha dat ziet er dom uit..
    Maar goed, wel wat om van te leren:p hahaha

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Lottie: Maakt niet uit hoor van die lijst :)

Cos: :$ - 18 kilo.. tijdens de zwangerschap alleen?

Ukkie: Jouw buik komt ook nog wel ;) En gewoon laten zien hoor!

Lydia: Mooie buik! Maar mag ik vragen wat je met die opmerkingen wilt bereiken? Het komt op mij een beetje provocerend over eerlijk gezegd. Er wordt in een gemiddeld buik-foto-topic toch wel wat gekletst?

Friesland: Mooi! Ik heb er verder geen verstand van maar je kont wordt inderdaad wel mooi belicht :p:D

7. Gerlinda

Moet je je foto hier plaatsen en niet bij de sept-mama's ;) dan staat er weer eentje bij :D:D:D
    Mooie buikje trouwens ;)

Ach, als we iets verder zijn, gaat het harder met de buikjes en komen er vanzelf meer foto's bij :)

Ikzelf vind het wel fijn, dat het ook hier gezellig is :D:D

8. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Ik had die foto hier al een keer geplaatst en toen was iedereen bezig met geslachten tellen :p Daarom heb ik m daar nu geplaatst

9. Gerlinda

Mee eens :):) de foto's komen echt wel :D

10. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Zie p144 (jij had overigens wel gereageerd)

11. Gerlinda

Stoort het je?
    Ik herkende je jurkje wel.. maar wist niet dat het dezelfde week was :)

12. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Het stoort mij niet, maar ik snap Lydia haar opmerking wel. Wil alleen benadrukken dat het onderwerp buikfoto's is en dat het best logisch is dat iemand aangeeft dat het daar nu allang niet alleen maar over gaat. Jij vraagt mij waarom ik de foto dan in het september topic plaats en niet hier. Ik geef jou daar een uitleg voor, dat toen ik m plaatste iedereen over andere dingen kletste dan de essentie van het topic en daardoor jij een van de weinigen bent geweest die op de foto reageerde. Nu lijkt het f ik aandachtsgeil ben, maar dat is mijn punt niet. Maar laat je vooral niet door mij tegenhouden ;)

13. Gerlinda

Is die opmerking negatief bedoeld? ik hoop het niet, ik ben niet zo voor negativiteit :)
    Ik zei ook niet dat je om aandacht vroeg ;) mij stoort het totaal niet als je ergens foto's plaatst ;)

Ik reageer hier op de mooie buikjes als er foto's worden geplaatst, maar zelf heb ik nog niet zo'n buikje (ik wacht nog enkele weken met een foto) :D:D
    Verder vind ik het niet erg als er over andere dingen geklets wordt... ik schreef een pagina terug al, die buikfoto's komen meer als de buikjes dikker worden ;)
    Eigenlijk wordt er wel in ieder buikentopic er bij gekletst :D:D:D

14. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Ik bedoel niets negatief. Het blijft getypt he, dingen worden snel verkeerd opgevat ;) En dat aandachtsgeile is een grapje ;)

15. Gerlinda

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mama
    meerdere hebben gereageerd op je buik:)! Alleen zetten de meeste "mooie buikjes dames" neer en dan zie je dus niet n bericht persoonlijk aan jou:). Ik snap t punt ook wel hoor, er wordt steeds meer geklept hier:p

17. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Friesland en lydia: super mooie buikjes:D
    Nog even en dan weten we hier ook het geslacht....
    Spannend:) nog 9 dagen haha.

18. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Heej allemaal

Zal dit weekend weer even een buikje plaatsen, dan ben ik 16 weken. Wil eigenilijk elke vier weken een buikfoto maken, omdat mijn buik (nog) niet heel hard groeit... :D
    Ik zit trouwens nu op -3,5. Dat komt door de misselijkheid in de eerste weken! Zal straks de andere kant wel op gaan ;)

19. mlis

mlis Niet meer actief

DAMES MOOIE BUIKFOTO'S..!!!
    morgen hier alweer 15 weken..wat gaat de tijd toch snel he..?? hier nog bijna 2 weken wachten tot we weten wat het word..!! :) ben zo benieuwd..ook ik ben afgevallen, in totaal 2,7 kilo..verder gaat het aardig goed..heb nu al erg last van me rug en trekt door naar mijn bil.. :( ook ik denk dat ik ons ukkie heb gevoeld..eergister een kriebelend gevoel in mijn buik op 1 plek..hihihi ik zal gauw weer een foto plaatsten..want mijn buik is ook aardig gegroeit..

Lisa: veel plezier morgen..!! dan weet je eindelijk wat het wordt..:)

20. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Nog 12 uurtjes te gaan voor de echo :d :d :d

Deel Deze Pagina