@Lisa nog super spannend dus Mijn dochtertje dachten ze heel lang dat ze een jongetje was @Maris veel plezier vandaag!
Lisa: Balen dat de kleine zich niet wou laten zien kwam elke keer spieken of je het al wist maar wel gelukkig dat het goed gaat met de kleine dat is het belangrijkste! Maris: Veel plezier bij de echo!
Ohh dat is echt jammer zeg Lisa..!!! Moet je nu wachten tot de 20 weken echo???? Dat is nog best lang zeg.. pff Maris, ben benieuwd of ze het bij jou wel kunnen zien. Ik ben woensdag aan de beurt.. en begin het nu toch wel spannend te vinden hoor.. Als alles maar goed is etc.
lisa zolang het maar gezond is he..?? straks weet je uiteindelijk wat het word..gelukkig was de echo prima..!! Maris veel plezier vanmiddag..!! ben benieuwd..!!
Het allerbelangrijkste is idd dat het kindje gezond oogt... Meisje/jongen maakt dan niet uit en je kan er toch niks meer aan veranderen WIj zijn blij met allebei en ik ben benieuwd of wij het wel te horen krijgen vanmiddag! ZO niet dan wachten we tot de 20 weken echo,niks ergs aan,maar vind het wel spannend
Vandaag voor het eerst zwangerschapsyoga gedaan... dat was me toch een partij heerlijk! Gister voelde ik voor het eerst een plofje vanuit m´n buik. Aan het einde van de les tijdens een ontspanningsoefening... 3 keer achter elkaar! Zo gaaf
Jeeeeeeej vandaag echo bij dr Papa in Amsterdam gehad en alles was SUPER met de kleine!!! Ik ben ook helemaal gerust op de 20 wkn echo over 2 weken... En we hebben ook heeeeeeeeeel duidelijk kunnen zien wat het wordt! Zijn helemaal in de wolken.
Hoi allemaal, Kan ik er nog bij?? Volg het al wel de hele tijd, maar hiervoor had ik niet echt een buik, tenminste van bovenaf niet.. Toch maar is een foto gemaakt voor een ander topic en nou denk ik hem hier wel te kunnen plaatsen.. (Is wel van 's avonds, maar dat maakt bij mij niet zo heel veel uit, zei mijn man) Over jongen/meisje.. Bij NUB-topic zeiden ze een jongen.. En met pendelen; 2X jongen, 1X meisje Woensdag wss weer een echo bij de gyn., miss kunnen ze het wel zien.. Ik weet alleen niet of de gyn. dat nu al zegt Gr. Carlien Buikje, 16 weken:
Hier even snel een berichtje, ik ga werken vandaag Echo was goed gister,onze kleine wilde de benen niet opendoen,maar op t laatst toch nog even snel wel en we weten voor 70% zeker dat het weer een JONGEN is!!!
Maris, leuk dat ze het uiteindelijk toch nog gezien heb! Weer een jongetje bij .. je dacht zelf ook dat het een jongen ging zijn hé? Blike, mooi hoor!
Lisa: Wat jammer dat jullie het nog niet weten maar gelukkig oogt wel alles goed De echo is prachtig zeg! Maris: Wat leuk, weer een jochie erbij Buddha: Jullie ook een manneke, leuk! En weer mooie buikkies! Hier nog 1,5 week wachten... *zucht* Maandag wel weer een nieuwe belly-pic maken... ben benieuwd naar het verschil. Ik heb het idee dat mijn buik flink gegroeid is de afgelopen 2 weken.
Ohh echt geweldig die echo's..!! Woensdag mag ik ook!!!!!!! En ik kan echt haast niet wachten. Ik hoop maar dat alles goed en dat we natuurlijk even kunnen spieken naar het geslacht. Ik heb weer een nieuwe buikfoto gemaakt. Zoo wat is mijn buik gegroeid zeg...!! Ik schrok er gewoon van toen ik het zag. Gaat het bij jullie ook zo hard opeens??? Ik heb trouwens wel voor de foto gegeten, volgens mij scheelt dat ook wel wat.. Bekijk bijlage 142926 Links is 5 weken Recht is 15 weken
hier van 4 naar 18 weken ... maar moet zeggen dat je zelf bij 4 wk, al wat zag.. Bekijk bijlage 142989
Wat weer een mooie buikjes erbij zeg !! Geweldig Ik moet eerlijk zeggen dat ik echt nog niet een buikje heb. Ga vragen aan vriendje of hij morgen even fototje wil maken van mn buik.