ow dat valt op zich nog wel mee, die prijs! Wij willen het ook ontzettend graag weten, maar hebben over 2 weken de 20-weken echo. Als ze het dan niet kunnen zien wil ik ook wel graag zo'n echo doen. Ik heb nu al zo lang gewacht met kleertjes kopen, omdat ik neutrale kleertjes niet erg leuk vind. Hahaha, wat een geduld moet een mens hebben he
[FONT=Papyrus, Fantasy] * 10 minuten genieten, van [FONT=Papyrus, Fantasy]2D[/FONT] live beelden[/FONT][FONT=Papyrus, Fantasy] * 2 mooiste beelden - afgedrukt op foto-kwaliteit/ papier[/FONT] [FONT=Papyrus, Fantasy] Prijs : 2[/FONT]5 Dit staat op de site! Maar als ik goed op de site kijk moet je wel bijbetalen als de echo niet goed gelukt is! Het is namelijk niet echt een geslachtsbepalende echo, maar gewoon een echo op 18 weken waarbij ze het geslacht kunnen zien! Maar als ze het geslacht nu niet zouden zien, wil dat gewoon zeggen dat we het nog niet mogen weten hihi!
Klopt.. Als ze bij ons het geslacht niet hadden kunnen zien, dan moesten we ook wachten tot de 20 weken echo, of opnieuw betalen. Maar toch heet het wel een geslachtsbepalende echo. We hebben trouwens ook een stukje in 3D gezien..!! Hier geen foto's van.. Want het draaide en bewoog behoorlijk om een goeie foto te krijgen. Maar we hebben het op dvd, dus geeft niet Kan ik zelf nog even mooie foto's maken. De foto's zijn inderdaad in formaat 10 x 15. Tenminste niet van die flutdingen waar geen lijstjes voor te vinden zijn haast
Ik denk toch dat ik het ga doen .. straks even mijn vriend bellen! Volgende vrijdag zou er plaats zijn en dan is mijn vriend 2 dagen in verlof dus dat zou ideaal zijn! Vind het eigenlijk maar belachelijk van mezelf dat ik geen 3 weken meer kan wachten tot de 20weken echo .. maar ik kan gewoon ECHT niet meer wachten! Dat heb ik bij mijn dochter nooit gehad!
Ik vind het helemaal niet gek hoor.. En ik denk dat je met een 2e ook nieuwschieriger bent i.v.m praktische zaken. Dus misschien helemaal niet zo gek.. En die drie weken zou ik ook erg vinden..!!!!!!
Friesland, leuk een jongen.. Lisa, ik zou ook niet kunnen wachten hoor..ik zou het ook gewoon doen.. Hier mogen we dinsdag voor een geslachtsbepalende echo..ook wij zijn erg benieuwd,,ik word er onrustig van..hihihi
Friesland: Gefeliciteerd, een jongen! Die zijn hartstikke leuk Lisa: Ik ben nu ook énorm nieuwschierg hoor! Bij m'n zoontje ook helemaal niet gehad. Wel geprobeerd te spieken maar ik vond het wel goed eigenlijk. Geen idee hoe het kan dat ik het nu wél zo graag wil weten Ik heb aankomende dinsdag 20 weken echo dus ik hoef niet zo lang meer te wachten maar als ik jou was zou ik ook die echo voor E25,- laten doen hoor haha En over E25,- kan je geen bult vallen toch?
Ja! Dat vind ik nu ook .. ik doe soms wel zottere dingen met 25 euro hoor, mijn vriend vind het ergens geldverspilling! Maar ik zal hem wel kunnen overtuigen
Ik had juist bij de eerste zwangerschap dat ik heel en heel graag wilde weten of er een jongetje of meisje in mijn huisje woonde. Gelukkig gingen de weken zo snel voorbij dat we tijdens de 20- weken echo het geslacht konden zien. Manlief dacht toen een jongetje en het werd een meisje. Nu heb ik die 'drang' niet heel erg en wacht rustig nog eventjes af. Hopenlijk komen we het dit keer ook weer te weten wie er in dit huisje groeit. Manlief denkt nu een meisje en het wordt een .... over 18 dagen weten we meer
@lisa Wil je het toch wel zo graag weten? Dat is toch wel jammer dat ze het bij je vorige echo niet goed hebben kunnen zien,maar bij mij is de gyn ook voor 70% zeker dus ook geen volle 100 % Nou meid als jij dat wil doen zou ik zeggen lekker doen!!
Maar 70% is toch wel meer dan gewoon niets hé .. daar zou ik al blij mee zijn! Ik denk toch dat we het gaan doen
Hier ook al 2x kort naar het geslacht gekeken vorige week en vandaag in het ziekenhuis, maar toch nog geen duidelijkheid nog 4 weken wachten, dan zal het wel duidelijk zijn bij de 20 weken echo
Voor de dames die nog twijfelen.. Ik zou het op zeker wel doen. Ik vond het echt het geld waard.. en ik heb de plezier er nog steeds van.. De dvd kunnen we ook zo vaak terug kijken als we willen, dus dat is natuurlijk ook hartstikke leuk.. Ook voor later. Ik heb gisteren een nieuwe buik foto gemaakt. Ik twijfelde een beetje of ik hem wel zou plaatsen, omdat hij iets té belicht is.. en je daardoor mijn buik niet heel goed ziet. Ook mijn hoofd heb ik er eventjes afgehaald Ben benieuwd wat jullie er van vinden.. Bekijk bijlage 143796
mooie foto! juist omdat ie heel licht is. mooi voor op de achtergrond van een geboortekaart je ook.....
ik had dat ook steeds hoor, dat idee dat iedereen op het forum het al zo vroeg wist!En ik maar wachten..en dus pas met de 20 weken echo wisten we het geduld is een schone zaak haha. maar 25 euro is te doen,al zou ik die 2 weekjes nog wel even wachten denk ik,kun je voor die 25 euro daarna iets leuks kopen voor de kleine!
Heel mooi .. iets te overbelicht maar het kan zeker geen kwaad! Ik wil wel eens je hoofd zien hoor haha!
Heb je fotoshop op je computer? ik zou hem ietsjes donkerder maken, met dit programma, moet dit lukken Dan zie je net iets beter de lijn van je buik verder vind ik de foto heel erg mooi
Heb ik al geprobeerd. We hebben photoshop cs4. Maar wil echt niet lukken. Als mijn buik donkerder wordt, wordt de achtergrond ook donkerder en scheelt het helemaal niks qua verhouding. De foto wordt er alleen maar minder mooi door Volgende keer maar ietsje minder belichting, of de camera net even iets anders instellen.