Lekker vroeg: De September 2011-buikjes!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mango26, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Het verbaasd mij ook dat er zoveel mensen zijn die het willen. Maar dat komt vooral omdat in mijn kennissen kring aardig wat mensen het niet wilde/willen weten. Daarom was ik er vanuit gegaan dat dat gemiddelde hier ook wel zo zal zijn. Maar dat is dus niet zo.

Ik weet vanaf gister wat het geslacht is, en ik ben vandaag precies 16 weken, dus dat is ook lekker vroeg. Het was wel zeer duidelijk te zien, je zag een balzakje en een piemeltje hahaha Dus geen twijfel mogelijk:p

2. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Dat was ook hetgeen wat ik zag op de echo! De gyne keek eerst en ik zag overduidelijk een jongen TOT hij zei dat ie dacht een meisje te zien en achteraf twijfelde hij weer en dacht hij toch een jongen!

3. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Ik had het wel gevraagd. Maar ze wou het niet zeggen, 'krijg je wel te horen met de 20 weken echo', zei ze.

Was in ieder geval geen leuke afspraak. Eerst kreeg ik tussen neus en lippen door te horen dat ik A negatief was. Rhesusfaktor.

Daarna kreeg ik een uitwendige echo, waarbij ze het beeldscherm weg draaide en wel nog wat aan mij liet zien, maar dat komt ook omdat ik gewoon blijf vragen en gewoon mee praat. Daarna ging ze aan mijn buik voelen en pakte ze opeens dat hart luister apparaatje. (Kreeg toen al het gevoel dat zij zich druk maakte) Hartje was gelukkig wel goed te horen, was de eerste keer dat we dat hoorden.

Toen zei ze, trek je onderkleding even uit we maken ook een inwendige echo. Ik vroeg nog is dat standaard?? Gaf ze geen antwoord. Zij heel druk aan het zoeken en aan het kijken, bleek dat ze keek of mijn baarmoedermond niet verkort was, omdat ik zo'n gespannen baarmoeder had. Ze zag wel dat de baarmoeder samentrok. Moest gelijk urine inleveren om op een blaasontsteking te controleren en nu wacht ik nog op de uitslag daarvan.

Ze zijn me vergeten aan te melden voor de poppoli (psychiater) voor een depressie. Dus dat krijg ik pas 19-5 te horen, gelukkig loop ik ook nog bij het riagg.

Al met al ging alles gehaast, kreeg ik weinig uitleg en was ik allang blij dat alles goed lijkt te gaan met de baby. Maar zorgen maken doe ik me nu des te meer. Juist omdat ik zo weinig uitleg heb gekregen.

Maja.. Over 2 weekjes krijg ik dus geslachtsbepaling. Wij willen het wel weten omdat we er geen nadelen in zien en we het nut niet echt zien van wachten, er zijn nog genoeg verassingen als de baby er is.

Gr.
    Carlien

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Kwam buikjes kijken, maar geen buikjes te zien;)...

Geslacht
    je kan t al rond 14 weken weten als t een jongen is haha:p

5. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Carlien Wat een vervelende gyneacoloog zeg .. zo bot en kort, verschrikkelijk!

Ik merkte bij mijn vorige gyne bij mijn dochter dat alles ook rap rap moest gaan .. enkel de basis dingen en niets meer!

6. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Lisa Leuk dat je het toch gaat doen!

7. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Hier de mijne van precies 18 wk:

8. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Carlien.. wat een kinderachtige gyn zeg bah! Knuffel!

Friesland.. een jochie dus! Gefeliciteerd!

Lisa.. is het nu wel helemaal duidelijk dan wat het is?

9. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ukkie: Mooi hoor!

Lisa: :D volgende week vrijdag mag je dus ;)

Seentjuh: Tja mensen gaan toch proberen om jezelf te laten verspreken.. jammer. Hopelijk kan je je mond houden :p

Jolyn: Welkom!
    Maar hoe kan het dat wij a.s. zondag allebei 20 weken zwanger zijn en jij de 11e uitgerekend ben en ik de 5e :p ?
    Wat rot dat je eerste bevalling zo mis ging :( Word je nu wel extra in de gaten gehouden o.i.d. dan?

Gaab: Spannend! Weet je het inmiddels al?

Estertie: Haha vergeten... ben benieuwd morgen.

Carlien: Wat vreemd van de gyn ;) Ik zou nu ook bezorgd zijn hoor.

Blike: Bij mijn zoon wisten wij het ook niet. Nu wil ik het wel graag weten maar vriendlief niet. Ik houd het dus lekker voor mezelf.. ja oke en voor jullie dan :p

10. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    @ukkie2009 We hebben pas volgende week vrijdag de echo dus we weten het nu nog niet! Of bedoel je dat niet?

11. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi!

hier even een buikfoto van precies 18 weken.

En Gaab? weet je het al?? ben verder niet nieuwsgierig hoor ;)

en wat een vervelende gyn zeg! dat is echt niet leuk zo, is toch jouw lijf en baby zeker!

en komen er snel nieuwe buikfoto's? die van ukkie ziet er ook goed uit hoor!

12. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Ja dit was niet echt een leuke gyn., maar is gelukkig niet mijn eigen.
    Ik heb nu gewoon om wat meer uitleg gevraagd aan de internetvk. en ben al wat meer gerust gesteld.

Mooie buiken weer.. Ik wil wel weer een nieuwe buikfoto plaatsen, maar dan kan ik net zo goed een kopietje van de laatste keer pakken:p;)

Gr.
    Carlien

13. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Mooie buiken!
    Zal binnenkort er ook weer 1 maken ;)

14. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Ukkie & Seentjuh Wow wat een buiken :) Daar is die van mij echt niets bij.. Net de laatste genomen en erbij gezet.

Bekijk bijlage 144212

15. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Esther: Mooi buikje!!!

Ik ga vanmiddag mijn kleine wonder weer zien en dan zullen we ( hoop ik ) weten of het een zoon of dochter is.
    Heb er zo'n zin in mijn moeder gaat ook mee:D
    Zij blijft vol houden dat het een meid is en ik denk nog steeds een zoon dus we zullen zien laat het jullie weten!

Liefs brenda

16. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Esther Moooi! Nog 20 te gaan ..

Brenda Véél plezier straks, hopelijk zien ze bij jouw het geslacht wel en heb je er niet zo eentje als mij ;)

17. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Brenda Spannend ik ben heel benieuwd!!??

18. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Mooie foto's Estertie, leuk altijd zo'n hele rijtjes :)
    Andere dames ook mooie buikfoto's :)

Brenda, veel plezier straks bij de echo.. hopelijk kunnen ze het geslacht goed zien (hier ook al 2 echo's gehad en naar het geslacht gekeken, maar helaas nog niets wijzer) :D:D:D

19. mlis

mlis Niet meer actief

Ukkie, Seentjuh & eshtertie: mooie buikjes..!! ik zal mijn foto ook ff plaatsten van precies 16 weken..

20. mlis

mlis Niet meer actief

hier nog 1 met een blote buik..hihihi

Deel Deze Pagina