Mooie buikies hoor dame's! Niks van aantrekken wat een ander zegt,als het goed is gaat vanaf de 20weken de buik echt hard groeien,we kunnen nog lang genoeg in de zomer met onze dikke buiken showen! Nu lekker genieten van het prachtige lenteweer!!
Mooie buikjes hoor dames Erg leuk ook om te zien. Heb 3 weken terug voor t laatst geplaatst, zal morgen eens een nieuwe maken
Blike, seentjuh: Thanx Women21: Mooi buikje hoor en idd ook een leuk jurkje Lisa: Ik heb em vanavond pas om 21.45u ... moet nog even wachten dus
balen hier!! camera heeft het begeven! buikje begint nu echt te groeien ineens en dan kan ik het niet showen.. ik kijk wel lekker mee dan
hoi lady's nou vanmorgen geslachtsbepaling gehad..ZE was erg aanwezig en druk dus konden we het niet zo goed zien..toen maar inwendig en toen liet ze zien dat het een meisje was.. mijn gevoel had het toch goed..!!! alles zag er goed uit maar met 20 weken is het veel uitgebreider.. mooie buikjes weer voorbij zien komen..
Esthertie: 1e kindje meisje 31-08 Neomi: 4e kindje meisje 01-09 Mango26: 1e kindjes Jongen 04-09 Sterre: 2e kindje Onbekend 04-09 Druif78:2e kindje: meisje 6-09 women21: 1e kindje: meisje 6-09 Mamali: 2e kindje Onbekend 11-09 Aankomendemama: 1e kindje meisje 11-09 Jolyn: 2e kindje Onbekend 11-09 Luna: 2e kindje Meisje 13-09 Seentjuh: 1e kindje Onbekend 14-09 Buddha30: 1e kindje Jongen 14-09 Isodora: 1e kindje Onbekend 16-09 Lisa123: Onbekend 19-09 DeniseG1986 1e kindje Meisje 19-09 Adora: 3e kindje Onbekend 20-09 Miesemauw: 1e kindje Onbekend 20-09 Ukkie2: 2e kindje Onbekend 22-9 Blike1987: 1e kindje Onbekend 23-09 Maris 22 : 3e kindje Jongen 23-09 Brenda: 1e kindje Meisje 24-09 Carlien: 1e kindje Onbekend 25-09 Friesland90: 1e kindje Jongetje 29-09 Mlis: 1e kindje Meisje29-09 Meisje: 9 Jongen: 4 Onbekend: 11
Mlis gefeliciteerd met een meisje.. wat leuk zeg..!! Jammer dat het moeilijk te zien was, maar leuk dat het toch gelukt is.. Het zijn inderdaad heel veel meisjes nu zeg.. Hoop toch wel dat er nog wat jochies bij komen hoor zou wel leuk zijn
Ukkie2: Balen van je camera! Komt er wel een nieuwe? Mlis: Wat leuk, een meid! Dus jou gevoel was goed.. ik ben benieuwd of de mijne dat ook is
Is een mooi buikje hoor women21, bij mij ligt het ook heel erg an wat ik aan heb, met mijn zwangerschapsspijkerbroek lijkt het heel wat maar met een legging of tunic is het veel minder, behalve als ik gegeten heb haha
Mlis,wat fijn dat je echo goed was! En weer een meisje erbij op deze lijst... Echt veel meisjes zo,maar goed als alle baby's maar gezond zijn! Fijne avond allemaal!
Thnx meid! Gek hé? Bij mij is het net andersom..met een spijkerbroek zou je niet zeggen dat ik zwanger ben en met een legging + tuniek is het zeker wel een overduidelijke zwangerschapsbuik! Haha als ik gegeten heb is het bij mij ook nog ff wat meer .. ach het zal wel loskomen! Voel trouwens sinds gisteren kleine meid schoppen.. zoveel plopjes dat ik nu zeker weet dat het mijn darmen niet kunnen zijn. Wat een héérlijk gevoel!!
meiden bedankt voor de reacties.. ja nu wordt het shoppen.. hihihi ja sterre hoe was het?? ben benieuwd..