Hey meiden, we waren gister pas heel laat aan de beurt omdat er een spoedje tussen was gekomen. Maar alles was goed en ik ga de jongens versterken want wij krijgen een 2e zoon Ik dacht écht dat dit een meisje was dus ik was wel héél verbaasd maar uiteraard wel super blij hoor! Zit ik met allemaal mannen te kijken hier straks
Lijstje even aangepast Esthertie: 1e kindje meisje 31-08 Neomi: 4e kindje meisje 01-09 Mango26: 1e kindjes Jongen 04-09 Sterre: 2e kindje Jongen 04-09 Druif78:2e kindje: meisje 6-09 women21: 1e kindje: meisje 6-09 Mamali: 2e kindje Onbekend 11-09 Aankomendemama: 1e kindje meisje 11-09 Jolyn: 2e kindje Onbekend 11-09 Luna: 2e kindje Meisje 13-09 Seentjuh: 1e kindje Onbekend 14-09 Buddha30: 1e kindje Jongen 14-09 Isodora: 1e kindje Onbekend 16-09 Lisa123: Onbekend 19-09 DeniseG1986 1e kindje Meisje 19-09 Adora: 3e kindje Onbekend 20-09 Miesemauw: 1e kindje Onbekend 20-09 Ukkie2: 2e kindje Onbekend 22-9 Blike1987: 1e kindje Onbekend 23-09 Maris 22 : 3e kindje Jongen 23-09 Brenda: 1e kindje Meisje 24-09 Carlien: 1e kindje Onbekend 25-09 Friesland90: 1e kindje Jongetje 29-09 Mlis: 1e kindje Meisje29-09 Meisje: 9 Jongen: 5 Onbekend: 11
Wat leuk! Gefeliciteerd met je zoon sterre! ooooh door al die geslachtsbepalingen zou ik het ook zoooo graag willen weten, over twee weken de 20-weken echo! Toch maar eens kijken of ik vriendlief over kan halen!
Blike: Thanx! Mijn vriend weet het ook niet, ik nu wel. Misschien ook een idee voor jullie? Of ben je bang dat je je dan gaat verspreken? Mijn vriend wilde het ook nu echt niet weten. Ik was te nieuwschierig dit keer
haha dat ziet mijn vriend ook niet zo zitten, aangezien ik een enorme flapuit ben en zou het denk ik nooit voor me kunnen houden. Dus als hij daarmee instemd komt hij het automatisch ook te weten denk ik!
Gefeliciteerd sterre, wat leuk een jongetje erbij. Een meisje was natuurlijk ook leuk geweest. haha maar wel leuk dat je het nu weet. Ook fijn dat alles goed was
@Mlis; Gefeliciteerd met je meisje!! @Sterre; Gefeliciteerd met je jongen!! Allebei hardstikke leuk dat jullie het weten, en nou shoppen maar!! Gr. Carlien
jaa leuk dat jullie het weten zeg! een jongen en een meisje! ben zoo benieuwd wat er in mijn buikje zit..
bedankt meiden..ja ik ben echt heel blij dat alles goed gaat en kan nu lekker gaan shoppen voor mijn kleine meid..
Bedankt meiden! Ik ben uiteraard ook super blij met nog een jochie Echt shoppen hoef ik niet meer maar stiekem iets nieuws kopen is natuurlijk wel nodig
Leuk sterre weer een jongen! Wij krijgen nu ook onze 3e jongen,erg leuk! Ben ik de enige vrouw in ons gezin,maar dat heeft ook weer z'n charmes!
Gefeliciteerd met je zoon Sterre! En tuurlijk heeft je jongste zoontje nieuwe kleren nodig. Babykleding slijt zo snel! en het is inderdaad weer tijd voor nieuwe buikfoto's! zal er zelf ook snel weer een plaatsen.
Sterre.. gefeliciteerd met weer een jochie! Hier krijgen we onze tweede dochter en we hebben voor haar ook geshopt hoor (eerste pakje e.d.) Altijd een reden om toch te shoppen hoor Hier morgen 19 wk zwanger en dan plaats ik er ook weer een
Maris: Wat leuk, jij hebt ook een mannengezin Ook wel speciaal he Seentjuh: Babykleertjes slijten idd énorm hard Ik ben benieuwd naar je buik. Ukkie: Ja inderdaad, eerste pakje enzo. Ik vind het zo leuk dat ik nu echt gericht kan kopen. Bij mijn 1ste zoon wisten we het niet en moest alles neutraal. Dat was natuurlijk niet erg maar het is toch anders hihi. Lisa: Dank je