Hier mijn buikie op 18.3 weken! Morgen hebben we eindelijk de geslachtsecho .. heb weer helemaal zenuwen en hopelijk zien ze morgen wel iets!
Lisa: heel veel plezier laat het ons weten als jij het ook weet en mooi buikkie Mlis: Ik zal ook moeten beginnen met oefeningen thuis hopen dat het werkt voor ons beide ik werk met kinderen dus ook best actief heel de dag En mooie buik!! Wat hebben veel meiden last van hun bekken zeg is het bij jullie na de zwangerschap helemaal goed gekomen voor de gene die al eerder zwanger zijn geweest?
Meiden met bekkenproblemen, dikke knuf! Tis niet leuk Ik heb bij de 1ste ischias gekregen bij 8 weken al en ik ben er niet meer vanaf gekomen. Nu kan ik niet eens poetsen anders kan ik niet meer lopen 's avonds Lisa: Wauw mooie buik hoor! Spannend, morgen eindelijk de echo! Ik ga voor je duimen dat jullie het te zien krijgen
lisa je buik blijft echt mooi zeg! en wat staat die riem er leuk bij ik had bij mijn dochtertje ook last van de bekken, had ik al voor de zwangerschap. dit werd tijdens de zwangerschap erger en daarna weer stukken minder. nu begint het weer langzaam op te spelen, maar red me nog prima zo. wil nog geen fysio ofzo.
Oew, wat zul jij een lange dag hebben.. Ik heb gelukkig de geslachtsbepaling 's morgens gepland, maar de 20 weken echo is bij mij ook pas laat in de middag.. Weet nog niet hoe ik die dag door moet komen Ben al zo geduldig! Gr. Carlien
mooi buikje lisa en ukkie.. meiden bedankt voor de reacties.. lisa succes vanmiddag en hopelijk weten jullie het vanmiddag..
ohhh meiden vergeten; wij hebben gisteravond onze kleine meid echt gevoeld..ook mijn vriend voelde haar..het was een lichte tik tegen onze hand aan..was zo bijzonder..
19 weken buikje. Het begint nu een echt buikje te worden. Eentje die ook meteen in de ochtend zichtbaar is
Wij zijn net terug van de echo en na toch even zoeken en kijken, hebben we duidelijk gezien dat onze kleine meid er een broertje bij krijgt! We zijn zoooo blij dat we het eindelijk weten! De vrouw was erg vriendelijk, normaal gezien kregen we 2 2d echo's mee maar we hebben ook een 3d echo mee gehad!! Wij houden het geslacht geheim voor ons, wou het hier wel even meedelen maar voor de rest blijf ik hier wel over 'het' praten Je weet maar nooit hé!