Mooi buikje al! Mijne begint ook al lekker te groeien. Gisteren was hilarisch, heb me rot gelachen! Ik vroeg aan mijn vriend of ik nou gewoon aankwam of dat het echt een babybuikje leek. Hij zegt: "schat, je hebt een babybuikje, er zit fruitwater in". Oh ik lag helemaal in een scheur, wat schattig! Fruitwater! En hij dacht nog dat het juist verwoord was ook, geweldig!
Elijfay, wat leuk die opmerking fruitwater! GEWELDIG.. Hier lig ik ook af en toe dubbel, zo leuk.. Belde vandaag de huisarts om even te melden dat we zwanger zijn en moest allemaal vragen beantwoorden van mijn geboortedatum, eerste dag laatste menstruatie en nog wat vragen en nadat ik de telefoon neerleg zegt vriendlief heel droog.. "Nu vind ik die vragen en interesse allemaal heel leuk hoor maar zijn ze niet vergeten te vragen van wie??? Of doe ik er niet toe... Ik lag helemaal dubbel!! Vandaag ook weer een echo gehad met 10 weken en alles was goed! Nu helemaal gelukkig en blij .. Nog een fijne avond meiden! En wat leuk die buikjes die akl zo duidelijk zijn!! Hier nog steeds weinig verandering voor m'n gevoel.. X
iets later maar hier de avond foto, vond t nog best meevallen! Eerste foto is van smorgens met 11wk tweede foto is van in de avond met 11wk 2dg
Wat een mooie buikjes allemaal heb afgelopen zondag ook een foto gemaakt maar moet um nog steeds op de pc zetten
Wauw! Mooie buikjes allemaal zeg! Ik neem me iedere keer voor een buikfoto te maken maar vergeet het steeds ook daadwerkelijk te doen... hier dus nog geen een foto... straks toch echt eens doen want heb nu al meer buik dan in mijn vorige zwangerschappen met 20 weken.
Ook ik wil ff mn buikje showen, deze foto heb ik net gemaakt, let alleen niet op want heb geen bh aan hihihhii ik ben hier 9 weekjes
Hier zoals eerder beloofd nog een foto'tje van m'n buik.. Is van afgelopen zondag waar ik 10 weken en 5 dagen ben...
Hai dames.. Wat een leuke buikjes al! Ikzelf ben van mezelf al stevig dus ik wacht nog ff met een foto hier erop te zetten.. Al zie ik wel verschil met mijn buik. Maak vanaf 8 weken elke 2 weken een foto.. Is wel mijn 2e zwangerschap en het gaat wel wat sneller merk ik! Iedereen een fijne zwangerschap
Ook ik wacht nog even met een foto maken want toen ik stopte met de pil ben ik ook gestopt met roken en dat heeft ook gezorgd voor de nodige kilo's.....maar daarin tegen wel 5 maanden gestopt met roken en 11 weken zwanger hahaha
@Elance, begint het al echt goed te zien ook! Erg leuk.. Lees ook vaak op het forum mee van de februari 2013 dames maar daar wordt zoveel gekletst dat ik het niet bij kan houden met het regelen van onze bruiloft en de daarnaast mijn drukke baan... Maar zie wel elke keer de leuke echo's voorbij komen. Bij deze van mij nog een buikfoto van afgelopen zondag waar ik 11 weken en 6 dagen was.. Begin het nu toch ook wel wat te zien en broeken merk ik het zeker al aan, pfff. Die knopen zijn een drama. Dacht na de bruiloft pas kleding te gaan kopen maar of ik dat haal???
ik krijg al een mooi buikje vanaf mijn 10e week al echt zo mooi alleen jammer dat mijn echo zo raar is