haha ja cool he?! Vraag me wel af hoe dat strx gaat worden!! Ik ben zelf best klein, (1.59).... Dus lijkt al aardig wat... Men vraagt dan ook al niet meer of ik zwanger ben... maar hoelang ik nog moet! Ach ja....
ja erg he ! hier krijg ikk ook die vragen uhm ik moet nog 29 weken whahahahaha vind het zeker cool!! ben oook echt super trots op mijn buik er zitten 2 meiden bij mij in de kerk die allebei ver eerder zijn uitgerekend maar ik dus al dezelfde buikomvang heb whahahaha
@Hannekje, hier zijn we sinds van het weekend overgegaan op een zwangerschapsbroek en wat zit dat lekker zeg!! Van het weekend nog maar eens wat shoppen want nu kunnen we er nog een hele tijd plezier van hebben.. @Sopann, mooi buikje al hoor! Enne, nog maar 2 kilo erbij.. Netjes hoor. Hier zitten we inmiddels op 3,5 kilo bij ruim 13 weken, hmm.. Maar zitten ook 2 vakantiekilo's bij.. Hopelijk pas ik morgen m'n trouwjurk nog als ik ga passen, haha.. Gaan de 31ste namelijk trouwen !! @Vvlinder, buikje begint ook al aardig te groeien hoor! @Lovelymom, die wordt al mooi rond zeg!! Lekker trots op zijn!! @Paloe, wat heb jij een lijntje zeg , jaloers!! @MamavanDaisy, ook al zo'n mooi rond buikje.. @Sopann, dat is zeker een buikfoto waard!! Mooi buikje al hoor! Hier gaan we van het weekend weer een buikfoto maken.. Heb wel het idee dat ik de laatste dagen steeds meer begin te zien. Zelfs vriendlief (oftewel mijn aanstaande) zegt nu dat ie het toch ook wel begint te zien, haha..
Mamavandaisey die buik van jou echt prachtig! Sopann mooi buikje! Anita oeehhh spannend. Je trouwjurk past vast nog wel! Enne thnx Aankomen: hier al 5 kilo door het eten tijdens de misselijkheid
Ik zal mijn buikje ook maar eens plaatsen. De kleine uk zit nog echt onderin.. dus heb ook nog alleen een onderbuikje. Deze foto is gemaakt met 12+3... vandaag ben ik alweer 13 weekjes Bekijk bijlage 266236
Wat schattig Leuk joh! Wanneer zijn jullie overgestapt op positiekleding? Ik begin er nu steeds meer moeite mee te krijgen om kleding te vinden die lekker zit. Heb al een aantal grotere maten gedoneerd gekregen, maar zelfs dat wil niet altijd.
Wat een mooie buikjes al! Niks moois aan bij mij. Blubber. Over een paar weekjes maak ik wel weer eens een foto.
Ik doe ook al een tijdje mijn broeken niet meer aan. Nog wel eens een normale legging, maar geen spijkerbroeken ofzo. Zit echt niet meer lekker.
Ik draag mijn eigen broeken al een maand niet meer Van een bekende heb ik broeken in maat 40 gekregen, normaal heb ik 36, en die zitten nu dus ook strak. Een legging vind ik ook niet meer fijn. Met dit weer mooi jurkjes Maar ergens dacht ik dat het misschien dan weer te vroeg is voor positiekleding...
hier weer een foto van mij, 13w3d nu en de 2e is een beter gelukte foto van voor het ontbijt van 12w6d
ik pas trouwens mijn eigen spijkerbroeken ook niet meer, deze gele is stretch en een maat groter maar nog geen positie. Mijn positiebroek die ik nog heb van de vorige keer zit ook alweer erg lekker maar voor nu vooral jurkjes!