Ja dankjewel! jij ook al een mooi bolletje. Dat te bedenken dat ik normaal een platte buik heb! en eerste kindje. Had niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Krijg mijn normale broeken al niet meer dicht, lage heup broeken nog wel. Vind het wel schattig hihi
Ja ik heb van mezelf geen plat buikje, maart is nu flink gegroeid hihi. Ik had ook niet gedacht dat ik dit buikje al zou hebben, is ook ons 1 ste kindje.
Ja dat het gegroeid is kan je echt wel zien hoor! Echt een bolletje heb je! Schattig he?! Mijn vriend loopt steeds tegen mn buik te praten, kan er niet vanaf blijven.
Haha aaah komt vanzelf! Ben benieuwd naar je buikje als je op de helft zit! maar heb een abbo op dit topic dus ik zie m vanzelf voorbij komen
Als je bij reageren op: Meer opties klikt. Zie je bij: Overige opties Abonnement op onderwerp. Als je het pijltje naar beneden klikt kan je kiezen hoe je op de hoogte gehouden wil worden. Ik krijg gewoon bij elke reactie een mailtje (directe e-mail notificatie). Je kan ook wekelijks of maandelijks doen wat je zelf handig vind.
Jeetje wat hebben jullie al mooie buikjes! Ik ben vandaag 14 weken maar bij mij groeit nog steeds alleen het onderste gedeelte van mijn buik..dus alles onder mijn navel. Dat is al mooi rond! Maar het is nog steeds geen een geheel
Bij mij is het ook alleen een compleet bolletje wanneer ik veel gegeten heb en dus mijn maag of darmen lekker vol zitten Anders heb ik inderdaad ook alleen vanaf mijn navel een bolletje. Is vast normaal!
Ik heb gisteravond twee foto's gemaakt. De eerste is van het geheel dus met boven de navel en de tweede alleen van onder de navel. Ik vind die van onder de navel het mooist die ander kijk ik liever niet naar Bekijk bijlage 268501 Bekijk bijlage 268502
wauw, mooie buikjes alweer Ben ook weer back in Town en plaats mn eerste buikfoto hier Groei al hard En Paloe, jeej, je blijft echt mooi slank *jaloers*
Mooie buikjes meiden! Ik maak wel foto's maar dan vergeet ik ze er weer op te zetten of geen zin haha. Hier groeit het ookal flink, vooral omdat ze bij de 1e altijd zeggen dat het niet zo snel gaat....