Vandaag 15 weken ver en nog even een foto. Ik begin echt aan alle kanten uit te zetten, maar de mensen zien nog niet meteen dat ik zwanger ben. Je ziet ze denken 'is ze zwanger of is ze verdikt' haha dusja
Vlinder, thnxx. Groei indd al hard, maar jah, 2 he Elance mooi buikje! kan wel zien dat t zwanger buije is hoor!! snap wel dat mensen t niet zeggen, t zou je maar gebeuren dat je t dan verkeerd hebt, whahaha!
Jijdaar, ja jij groeit al hard, maar zoals je zegt het zijn er 2 en het zijn niet de eerste hé Scheelt ook vind ik naar buikgroei. Ja haha, stel je voor dat mensen me zouden feliciteren en dat ik uit de lucht kom vallen haha Heb ik gehad in het begin van mijn zwangerschap toen het nog niet mocht geweten zijn en we onze eerste echo zelfs nog niet gehad hebben. Een kennis wenste me proficiat, en ik helemaal rood natuurlijk 'hoezo proficiat? Ik ben niet zwanger hoor' en dan overduidelijk even gedaan alsof me zwaar gekwetst had door me dus dik te noemen. Haha, ze heeft me de hele avond ontweken dan Ocharme het meisje
mooie buikjes! Ik net poging gedaan om foto te maken maar niet gelukt.. zal morgen nog een poging doen! =D
Mooie buikjes dames, spiek regelmatig hier omdat ik waarschijnlijk ook een februari mama zou worden en ja dat wordt ik! Na de laatste termijn echo blijk ik 25 feb uitgerekend te zijn ipv van 1 maart Ik zou me dan ook graag hier aansluiten.. Zal morgen een up To date foto plaatsen Hier een van ong. 11 weken, groeit al lekker! http://i.imgur.com/c0pPD.jpg
Roos: wat een mooi buikje, eerst nog mooi plat maar nu al een mooi bolletje zeg D83: ja nog een februari mama wij kletsen ook in het bevallingslijst forum, hier posten we de buikfoto's. Jouw buikje komt ook goed hé Ja het begint allemaal héél goed te komen, geweldig zeg
Oke zal eens wat posten daar vandaag! Klets ook al in een ander clubje dus hoop dat ik t kan bijbenen want jullie zijn vast met veel meer
ooooo meiden ik zit echt van woooooooooowww wat een mooie buikjes allemaal gaafffff zal ook even een foto plaatsen van mijne ff eerst foto's zoeken