Haai meiden! Hèhè, Ik heb eindelijk het februari buikjestopic gevonden! Wat een mooie buikjes al allemaal zeg, zo leuk om te zien . Paloe, als je er nu zo uitziet, hoe plat was jouw buik dan in vredesnaam voor je zwangerschap?! (jaloers hihi). Ik zal vanavond ook eens een foto plaatsen! Pff, moet dat toch eens vaker doen. Zit nog niet helemaal in m'n systeem geloof ik haha!
Manonvd welkom ook hier! Haha uhm zonder bolling, en ik ben overall al 4 kg aangekomen ik kom echt niet meer in mijn normale broeken, met geen mogelijkheid! en ja zit heerlijk! Heb sowieso meestal spijkerbroeken van de h&mlekker grote, dunne, soepele buikband ook!
http://imgur.com/api/upload.json ik zal ook weer is iets van me late horen. Vandaag 16 wkn en 1 dag. Zie al wat mooie buikjes voorbij komen hoor! Damn, ik krijg het niet voor elkaar!
Zo'n mooie buikjes weer allemaal meiden! Die van mij komt morgen denk ik (liep wat achter met mijn was dus had mijn kleren niet tijdig ) Sukke, kan het zijn dat de link naar je foto niet werkt?
Hoi Dames! Ik zag dit topic voorbij komen, en dacht: Hier hoor ik ook bij!! Heb met een big smile al die mooie buikjes eens bekeken. Wat een verschil soms zeg! Hier mijn foto's. De eerste is met 4 weekjes, de laatste met 16 weken en 2 dagen (afgelopen zaterdag). Ben ook al 8! kilo aangekomen sindsdien! Dit is mijn eerste zwangerschap.
Foeske, wauw mooie buik al! Mama van Daisy, ook al zo'n mooi rond buikjes! Daar kun je echt niet meer omheen dat je zwanger bent! Netje84, dat gaat ook mooi! Bij de 1e gaat het iets minder hard, maar ook bij jou is het al goed te zien hoor!