chelx ach ik weet niet of je al kindjes hebt, maar dat je bij 17 weken nog niks of bijna niks ziet is helemaal niet gek hoor! Bij mij is het de derde en je ziet nog weinig, ben ook bijna 17 weken. Heb je sterke buikspieren? Ergens na de 20 weken ontplof je En kan je lekker pronken met je buik
Chelx hier is het wel mijn 3de zw-schap he ! wil soms nog niks zeggen maar het lichaam weet al wat ie moet doen!
Raar om te zien he die bolle buiken.. Hier bijna 19 weken en ook niet veel. scheelt ook per dag. Maar krijg regelmatig opmerkingen waar ik de baby draag en of ik wel zwanger ben..!! Waar is de baby.. En dat soort opmerkingen. Pffff Gekke is dat ik wel een platte buik had maar niet overdreven plat en ook nooit buikspieroefeningen gedaan. We wachten af
Hier mijn buik van afgelopen woensdag en die met het grijze shirt van vanochtend Ik heb het idee dat er nu een groeispurt aan de gang is daarbinnen En niet druk maken als er niets groeit! Komt vanzelf goed Die baby vindt zijn/haar ruimte echt wel. Al kan ik me voorstellen dat die opmerkingen echt gruwelijk irritant zijn...
aah ik ben echt jaloers op al die mooie ronde buikjes! Aan de ene kant vind ik het niet erg dat ik nog niet zo rond ben maar aan de andere kant wil ik ook graag laten zien dat ik zwanger ben haha. Zonder kleding zie je het heel goed. Maar de kleine zit echt nog onder mijn navel dus daar is het mooi rond. Boven mijn navel zit een klein kwabje..maar die had ik al Als het buikje een beetje mooi gevormd is zal ik ook weer een foto plaatsen.
Toch maar weer even een buikfoto gemaakt met precies 17 weken. Onder mijn navel groeit het al goed. Is met broeken aan te zien maar zo wel Ben er toch al wel een beetje trots op. Bekijk bijlage 272702
Haha lachen altijd die titel . "februari buikjes lekker vroeg" haha straks is het februari , de buiken staan op springen . Staat er "lekker vroeg " . Haha gaat zo hard de tijd . Jullie ook alweer over de 12 weken allemaal . Zal nog komen kijken hoe jullie buiken op ploffen komen te staan dat duurt niet lang meer . Mooie buiken trouwens !
Alweer 19 weken!!! Heb het idee dat de buik iets hoger begint te staan. Pff heb wel t gevoel dat ik op knappen sta en dan nog maar op de helft... wel heel benieuwd waar dat heen gaat!! Haha
Dankje paloe! Mamavandaisy: WAUWIEEEEE! I like your belly! Wat een bol al zeg, prachtig! Ben inderdaad ook wel benieuwd naar je buik op het einde van je zwangerschap!
Elijfay: maar jij ook een mooi buikje! Echt nog zo lief klein!! In het begin vond ik t wel leuk mijn buik maar nu pfff haha ... t is nog steeds leuk maar om dan nog zo lang te moeten!! Haha