'S morgen (en 's avonds ook natuurlijk) als we in bed gaan, is mijn buik zo'n leuk bolletje. Vanmorgen heb ik gevraagd aan mijn man om er eens een foto van te nemen en ik heb er zelf ook één genomen. Daar zit ons zoontje nou in
Ja werk in de zorg en doe denk ik nog teveel qua tillen enzo... is ook mijn eigen schuld maar het ging vandaag wel op werk, ik moet echt gaan oppassen Verder vol ik me lichamelijk wel goed, voel me wel eens een dag niet zo lekker maar dat is ook alles... Jij dan??
grr ja ik word echt gek van de pijn, vooral in bed vanacht was het een ramp! En als ik zit met opkomen haha ben net zn ouwe oma hihih
Ja ik ben ook echt van plan om morgen de ha te bellen! Pff word er gek van. Ook heb ik gisteravond de vk al gemaild voor eventueel wat tips maar nog niks van terug
Goedemorgen dames! Vandaag 19 weken ver, dus naar goede gewoonte tijd voor een nieuwe buikfoto. Mijn kleine actieve baby
Hoi meiden, Vanochtend weer een foto gemaakt. Nog niet echt een verschil te zien, maar ben ook nog niet veel aangekomen.
Een tijdje niet gekeken maar wat een buikjes allemaal. Het begint nu bij iedereen wat te komen. Die van mij begint ook al. Kan ook echt niet wachten om te zien hoe mijn buik over een paar weken/maanden eruit ziet. Gelukkig is het bij mij alleen maar buik, ben eigenlijk npg niet echt aangekomen. Ik schommelde altijd al tussen een paar kilo, en dat doe ik nog. Maargoed dat kan nog komen @elance, wat een mooi buikje, die van mij lijkt er wel wat op, maar ik denk dan net wat kleiner nog! ik maak met 17w weer een foto. Ik wilde eerst vanaf 13w elke week een foto maken, maar dat zijn van die dingen die ik altijd vergeet.