Mooie buikjes dames!! Zal zo ook weer een uploaden.... 20wk!!!! morgen de 20 wk echo.... best wel spannend!!
😍 mvd! Succes n veel plz met je 20wk-echo! 😊 Vvlinder; ha gesproken? Mail terug gehad van vlos? Hoop dat t beter gaat met j rug! Idd oppassen hoor zeker met jouw werk doe j ongemerkt teveel hè Met mij gaat t prima. Sinds zaterdag merk ik wel dat de boel aan t groeien / oprekken is want Bandenpijn is weer terug n zo nu en dan lichte steekjes laag in m'n onderbuik.. Zal morgen foto posten, ben dan 17 wk precies..
hey!! Nee heb niet meer gebeld na ha, en vk heeft me ook niet terug gemaild. De pijn valt wel mee nu. Ze hebben me aangesproken op werk gister hihi Moest de steunkousen niet meer aan en uit doen, niet meer tillen, en minder zware bewoners doen want moest nu aan mezelf denken Ja bandenpijn krijg ik ook hihi,vooral met mn neus snuiten auuww hihi. heb een erg verstopte neus en wondjes in mn neus... ja heb soms ook steekjes en wat ongi-pijn, en zuurbranden hihi ik voel nu steeds vaker zn gekriebel net onder mn navel
Dit was mijn buikje met 18 weken en een paar dagen! Inmiddels 19 weken en een paar dagen en alweer een stuk dikker! Vrijdag eindelijk de 20 weken echo en hoop echt dat al mijn onrust dan uit mijn hoofd gehaald wordt!
hallo dames, ik lees eigenlijk vanaf t begin al een beetje mee. durfde me toen nog niet te laten horen ivm eerdere miskraam. toch vind ik t leuk om te spieken naar jullie buikjes. is er ook nog een gewoon kletstopic? vind het toch wel leuk ook om mensen te volgen die evenver zijn ed.
Oh vvlinder nou heel goed hoor dat de zwaardere klusjes je ontzien worden! Wel luisteren nu hè Ja! Ken t! Auwwwww! Ik vraag me ook wanneer mn neus dicht gast zitten want nies en snotter wat af ook! Fijn dat t wat bete gaat met je rug! Ik voel t ook kriebelen en soms ook van die plofjes Af en toe zie ik m'n buik ook rechts onder helemaal golven Zo zo leuk! We zijn bijna op de helft al weer! Mooi buikje jlover!
Hoi Kell84, zeker hebben we die ook haha http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/381143-februari-mamas-2013-deel-2-a-new-post.html weet niet of je hem zo kan openen.
Heb weer hele mooie buikjes voorbij zien komen! Wat leuk dat het bij iedereen nu echt begint te komen!
Ja het begint nu echt bij allemaal te komen he! Ik ben al 3-4 kilo aangekomen..hoop dat het hierbij blijft of hooguit nu 4 erbij! Vorige zwangerschap 20 kilo erbij en moest er nog 10 af! Maar helaas, ik heb GEEN stop. Ik heb altijd honger.....
Hier weer een buikfoto Vandaag: 18w4d. Hebben jullie ook dat de buik gedurende de dag zo explosief groeit? 's Ochtends valt het nog best mee. Ook al een buikje, maar mooi bescheiden. 's Avonds is het echt al een toeter! Dan trekken mijn banden en mijn huid ook enorm... Deze foto is van vanmiddag 12 uur. Trouwens nog maar 3 kilo aangekomen