Mooi sopan! Echt al een zwangerbuikje he! Mijne is nog steeds bescheiden maar heb een vermoeden dat het nu wel gaat groeien. Zal met 20 weken een foto plaatsen
Mooi sopann!! Ik herken wat je zegt, nu smorgens ook al een aardige buik maar voorheen inderdaad ook smorgens veel minder dan savonds!!
Sopann mooi buikje! Jlover wow wat een mooie buik! mamavandaisy mooie buik weer! Elance supermooi! Aankomen: hier in het begin al meteen ongeveer 7 kg, maar nu sta ik al 4 weken stil Had ik bij Liam ook, eerst in een razend tempo reserves opbouwen en daarna kalmpjes maar gestaag aankomen (bij Olaf 16 kg en geeindigd op 80, bij Liam 20 kg en geeindigd op 80)
Mooie buikjes weer dames ! Hier mijn bijdrage van mijn buik met 18 weken: Bekijk bijlage 274608 Gewicht: nog steeds niets aangekomen ! Ik heb natuurlijk al overgewicht, dus alles wat er nu niet aan komt hoeft er straks ook niet af
Hihi ja zal wel moeten nu he ligt er ook veel aan met wie je werkt moet ik zeggen...... Pf nou die van mij zit vaak dicht en alles wondjes aauuww Hoe voelen die plofjes aan dan? Heb vaak ook gerommel in de buik, maar denk de darmen want heb prikkelbare darmsyndroom. Boh ja zie je dat nu al hihi geweldig he!! Moet wel zeggen dat ik het gekriebel nu echt vaker dus ben eens benieuwd wanneer ik hem/haar echt voel... Ja nog 3 weekjes he....
Mooie buikjes weer dames! Leuk hé, de groeispurt Gewicht, ik zit echt mooi op het gemiddelde volgens de groeicurves van het UZ Leuven. Ben nu een 5tal kg bij, dus dat is perfect vind ik zelf Ik let wel op wat ik eet hoor, genoeg fruit, zuivel, etc... Genoeg drinken voor het afvoeren van afvalstoffen... Maar straks met de periode van sinterklaas... oh al die chocolade dan wordt het erg
ik was 6 kg aangekomen maar heb het weekend ontzettende de buikloop gehad dus er zal wel weer wat vanaf zijn en ik vind dat me buik nu stil staat mbt groeien
@Vvlinder; ja hoe leg je dat uit; soms als belletjes die uit elkaar spatten soms als zo n zenuwtrekking bij je oog ofzo Met wie j ook werkt, toch aan j kleintje denken hoor! Ze hebben t maar te accepteren dat j nu even niets doet ten koste van je beebje Zag j nog in het topic wie ook in Week vijf van haar zwangerschap Daar schrijven we nog steeds; jij toch ook in begin? Kom terug kletsen!
Ok dan weet ik mss wat ik ook kan verwachten hihi... Ja ik moet echt rustiger gaan werken, maar ben dat niet gewend, maar goed dat moet ik dus leren hihi. Ja idd in het begin ben ik daar ook vaak geweest.... Ik voeg me weer toe daar kunnen we gezellig kletsen
Hallo dames! Dankzij @D83 hier terecht gekomen zodat ik ein-de-lijk mn buikje kan showen! Spijkerbroek = 8w 3d (sorry op zn kant) Grijze broek = 16w 3d
Woewwwwoehoeeee Wat n mooi buikje!! En wat ben je slank! En Armande heeft al een zoontje hè! Love it!!!!
Mooie buikjes dames!! Allemaal weer heel verschillend maar stuk voor stuk super mooi!! Lekker van genieten t gaat nu echt bij ons allemaal groeien!!!! hihi
Mooie buikjes dames!! Allemaal weer heel verschillend maar stuk voor stuk super mooi!! Lekker van genieten t gaat nu echt bij ons allemaal groeien!!!! hihi