Mamavandaisy dankjewel! Mag ik zo vrij zijn om te vragen hoe je 20wk echo was? Armande; Thank Joe! Iemand een tip hoe je in paint de foto's zo makkelijk naast elkaar kan zetten om per week te vergelijken?
@D83 natuurlijk mag dat!! alles zag er keurig uit!!! Hebben dus heerlijk kunnen genieten van kleine uk!! Ze was super druk....naast het voelen er een beeld bij hebben is echt zoooo bijzonder!!
Nou super zeg! Fijn om te horen! Gefeliciteerd met de goede echo! T lijkt mij ook zo gaaf; voelen en zien Voel m wel al wat meer n dan vraag j echt af wat ben je aan t doen Ben j wakker, doe j dit in je slaap en wat doe je dan? We zeggen bij 13wk5dg hoe hij z'n voetje pakte met z'n handje Zo schattig!
Ik heb gisteren de 20 weken echo gehad. Gelukkig was alles goed en het is een meisje!! Wat was het weer geweldig mijn kleintje te kunnen zien. Zal deze week nog een buikfoto maken. Die is ook alweer wat gegroeit hihi
Zoo eindelijk tijd gevonden om een fotootje te uploaden! Wat een mooie buikjes allemaal meiden!!! Deze twee zijn gisteren (zwart) en vandaag (blauw) gemaakt, dus met 18 weken +
Dank je Vind het grappig om het verschil tussen smorgens (blauw) en savonds te zien. Later op de dag wordt het nog meer een bolletje! I love it!
Even vergelijken met 10 weken terug! hihi leuk! Strx weer met 10 weken later vergelijken! .... Zal t doorgroeien? of zal t even stil gaan staan??