@ mamavandaisy: mooi hoor! Hoop voor jou dat het niet zo snel blijft gaan! @ lovely: ook al zo'n mooie buik! Bij mij is er helaas nog weinig veranderd met vorige week: nog steeds weinig te zien, maar gelukkig is uk elke dag wel te voelen.
Wow, mooie buiken!! Vind dat ik al zon buik heb, maar die is ongeveer vergelijkbaar met MamavanDaisys buik van 10 weken...hahaha Foto's komen pas als ik mijn buik echt mooi vind...zo rond de 35 weken denk ik
JLover, wow wat een grote toeter zeg Daar moeten nog 20 weken bij hé Super zeg! Hier ook de 20 weken aangekomen vandaag en dus nieuwe buikfoto's. Manlief heeft ook eens één van de voorkant genomen Maar ik kan slechts 2 foto's uploaden, dus die komt hierna dan maar
Wat een mooie buiken al allemaal. Bij mij gaat t nog niet zo hard hoor, vind ik zelf. Maar komt vast goed Hier van mij ook nog 2 foto's van vanmorgen 21w1d
Wouw! Dacht dat mijn buik al best groot was Echt mooie buikjes hier! Ik doe mee (hoe zet je hier een foto neer...?)
Bekijk bijlage 275620 9 weken zwanger, vind me er hartstikke slank op lijken nu maar toen was ik echt trots op mijn 'beginnende' buik! (haha echt) Bekijk bijlage 275622 en hier 19 weken zwanger! ohja en zoals je ziet de slaapkamer veranderd!
Mamavandaisy wow die buik van jou, heeeeeel mooi en heeeeel groot al! Lovely die van jou is ook al zo huge! Jlover ook een hele mooie buik! BI zou verboden moeten worden he.. Elance mooi gegroeid!!! Voorkant is ook mooi! Mirpat mooi! Foeske ook heel mooi!! Bubi ha eindelijk een medebescheidenbuikje! mooi hoor! En mooie slaapkamerverandering ook!
Ziet er mooi uit allemaal!! Paloe haha echt he!?... maar ook niet erg dat ze groeien toch?? Buik komt gauw genoeg!! jouw figuurtje!! Zo mooi! Hoop hierna ooit weer ergens daar in de buurt te komen!! ben nooit dik geweest ofzo maar zo mooi straks bij jou!!! Wauw!!