Zal ik dan ook maar meedoen? Ik ben nu ongeveer 5 kilo aangekomen. Als je bedenkt wat ik er allemaal bij snoep de laatste tijd valt het me heel erg mee Dit is met 18 weken... Net buikje al zeg ik het zelf Ik zit nu in het stadium waar mensen wel kijken maar twijfelen of ze wat zeggen. Errug leuk
Wow veel nieuwe foto's! Wat zijn jullie mooi gegroeid! Soms dacht ik ook; groei ik wel maar als k de foto's vergelijk dus toch wel! Maar hoe dan ook, zo groot als Ie nu is is Ie nog niet geweest haha Overduidelijk zwanger! Paste van t weekend truitjes waarvan ik in week 6-10 dacht dat ik er wel duidelijk zwanger in was (was wel te zien zonder truitje) maar toch meer t gevoel had (als ik langs een winkelruit liep) van het lijkt wel een Vet rol en zo ziet iedereen t vast en zeker! Nu vallen die truitjes wel mooi en laat t m'n buikje zwanger zien! Mooie toeters! Ik zal ook f posten! Momentje!
Ja inderdaad, maak me dus ook enorm veel zorgen of mijn velletje niet gaat ontploffen over een week of 10! Heb echt het idee dat ik elke dag ENORM veel dikker wordt! Gelukkig is het bij deze zwangerschap echt alleen mijn buik en borsten. Vorige zwangerschap billen, benen, armen en vooral gezicht! Hoop zo dat ik geen striae krijg..zou ik echt zonde vinden!
Ja idd, BI zou echt verboden moeten worden. Ik heb afgelopen woensdag winterkleding gekocht voor ons oudste dochtertje, 2 uur in de stad gewandeld en ik lag om 7 uur tegelijk met mijn dochter in bed en werd de volgende dag pas wakker! Ik kon niet meer lopen, kreeg zelfs mijn benen amper opgetild uit bed! Het wordt echt met de dag erger, het waggelen is zelfs al begonnen! Hoe moet dat over 20 weken...rollen?
Wauw!!! Prachtige buikjes weer zeg poeh!!! Mijne is nog lang niet zo groot. Woensdag 20 weken, dan zal ik ook weer een fotootje posten
Hier mijn buikje met 20 weken.. Het begint nu echt te groeien in een keer, ben er helemaal blij mee haha
Mooi diass Haha rollen.. Denk dat wel tot een vd opties gaat behoren als we nu al zo n toeter hebben hihi ☺
Mooie buikjes allemaal meiden!! Ik ben vandaag 19 weken en heb echt het gevoel dat mn buik nu echt met de dag/week groeit! De afgelopen week is ie alweer wat ronder geworden hihi. Tijdens mijn vakantie de twee weken daarvoor ook echt flink gegroeid. Hoorde al dat dit vaker voorkomt als je rust houdt en ontspannen bent... fijn en leuk!! Voel helaas nog niks.. placenta ligt ervoor, dus ik wacht geduldig af!
Heel mooi meiden Ik merk idd ook dat er met rust meer ruimte komt in de buik. Mijn navel is geen navel meer Morgen echo en daarna weer tijd voor een fotootje
mamavandaisy wow haha daar ga ik zowaar van blozen! Ik hoop straks ook weer op gewicht te komen maar dat is al 2 keer eerder gelukt dus ik heb er wel vertrouwen in Lukt jou vast ook! en die boobs hoeven van mij niet te groeien hoor had al een D.. Bij Olaf ben k gestopt met nieuwe BHś kopen toen ik op G zat...hopelijk komt het nu niet zo ver mamavansimone begint te komen! D83 wow mooi!!! Jlover ik ken het, ik waggel ook.. vreselijk en helemaal niet goed maar anders krijg ik de ene voet niet meer voor de andere. Broek uittrekken is ook al zo'n ramp en mijn laarzen moet mijn man me bij helpen... omdraaien in bed en benen optillen zijn ook een drama in bed.. mja, we overleven het wel weer! Diass mooi!
@Paloe: een g??? !!!! Woow.. bij dais had ik die borsten groei niet zo erg als nu... ik zat ook op D en had laatst E gehaald met iets wijdere omvang zodat t langer mee zou kunnen.... nou....zit ook al niet meer :s... hoeft voor mij ook niet veel meer bij... ben zelf ook zo klein!! 1.59 .... valt dan toch altijd meer op ofzo heb ik t idee!
Er zit welgeteld 4 dagen tussen deze foto en mijn vorige foto. En het verschil is in mijn ogen echt ENORM! Maar goed, zo voel ik het ook.. Vandaag weer bij de verloskundige geweest, alles ligt precies op schema. Ze groeit volgens het boekje! Manlief en ik komen alleen niet uit de naam....Maar dat komt wel goed!
@Jlover: Het idee dat je buik nu iets meer naar voren begint te staan! (iets puntiger zeg maar) hihi leuk om zo te zien hoe hard t kan gaan!
Al weer 20 weken en 5 dagen! Wel grappig, telkens als ik een nieuwe foto van m'n buik bekijk denk ik: zo, beste buik al. En als ik dan de foto's van de vorige keren terug zie, denk ik, nou dat was nog niets, terwijl ik toen ook dacht van wauw, wat een buik al!
WOW Jlover! Keeps on growing! Zou je beebje ook een flinkerd zijn? Of zegt t formaat buik daar niet zoveel over? Je hebt echt een prachtige buik!!! Netje ook mooi buikje! Begint ook echt vanaf onder je borst te groeien he.. Ik heb normaal 75 c, al vrij snel een 80D voedingsbh gekocht maar ook dat wordt al krapper, vooral savonds zit t niet meer lekker, knelt helemaal af.. Krijg ik t letterlijk benauwd van..
Hier weer een foto van mij........ kijk alleen niet heel vrolijk........... Ben hier precies 21 weken.
Bij de 20 weken echo bleek al dat ze groter was als mijn 1e dochtertje hihi. Ze zit met sommige dingetjes wat boven de lijn en de rest precies goed. Heb denk ik gewoon enorm veel vruchtwater 's Avonds ook echt het gevoel dat ik op ontploffen sta!