benen (krijg mijn gewone broeken niet meer over mn bovenbenen) kont (krijg ze niet meer over mijn kont) heupen (kunnen ook met geen enkele mogelijkheid meer dicht) borsten (al ruim 2 cupmaten gegroeid) Daar dus
Hallo lieve dames! Sorry maar ik ben een tijdje niet online geweest. Loop al 3 dagen met weeën/harde buiken die enorm veel pijn doen! Gisteravond is de verloskundige op huisbezoek gekomen en gelukkig is er qua ontsluiting nog niets veranderd! Uiteraard krijg ik nu meer controles en moet ik om de haverklap urine inleveren. Ben zo bang dat ik ook deze zwangerschap weer veel te vroeg in het ziekenhuis terecht komt met weeën en dan die vervelende spuiten krijg! Maarja, liever dat dan een veel te vroeg geboren kindje... Liefs
Nou dames, ik heb geen blaasontsteking dus de weeën komen ergens anders door. Heb nu dus ook bedrust gekregen van de verloskundige maarja dat gaat een beetje moeilijk in mijn situatie. Ik probeer nu uiteraard zoveel mogelijk rust te pakken! Hier ook een fototje van vandaag!
Jeetje Jlover1988, gaan ze dat nu verder onderzoeken, of heb je alleen maar bedrust gekregen? Wel leuk om een keer een gezicht te zien bij een naam
Ik zal vandaag of morgen een buikfoto door mijn man laten maken. Is misschien niet supergoed te zien dat ik zwanger ben, omdat ik zwaar overgewicht heb, maar ik zie het zelf gelukkig wel (de omgeving een beetje).
Jlover wat vervelend!! Hogelijk gaat t gauw beter!! Heel veel rust en sterkte gewenst!!! Mooie buikjes weer dames!!
Het went vanzelf, want je komt jezelf anders steeds weer tegen. Uiteindelijk maak je die omschakeling wel Drie weken geleden dacht ik echt niet dat ik het ooit rustig aan zou kunnen doen. Ook altijd bezig en druk. Inmiddels heb ik er geen moeite meer mee Komt goed!!
@ jlover: jeetje meid, hoop dat ze een oorzaak vinden! Hoop dat je voldoende rust kunt vinden en dat deze beeb nog lang blijft zitten!