Thnx allemaal! Vandaag is het aardig rustig gebleven...Morgen weer op bezoek bij manlief, hoop dat ik dan weer wat minder stress heb en de komende weken weer goed doorkom! Liefs
@Jlover, ik heb alleen het laatste stukje gevolgd, maar hoop dat het allemaal goed gaat komen gauw! Bekijk bijlage 279810 Mijn buikje met 21 weken, ben vandaag 22 weken, morgen weer een nieuwe foto maken! (Zaterdag is de vaste dag ;p) Probeer vandaag heel hard m'n best te doen om minder te snoepen, heb niet het idee dat ik ontzettend aankom (maar ik let er ook eigenlijk niet zo op), meer meer dat m'n acne ineens erger word... en dat is al ineens zo veel erger sinds ik zwanger ben Vond chocola nooit zo interessant maar laatste twee weken kan ik ineens niet meer zonder! Dus zit hier netjes zonder chocola maar met een appel en kopje thee.
Jaa eindelijk kun je het een beetje zien Ben best wel trots (L) Zijn beide vandaag genomen met precies 22 weken Bekijk bijlage 279834 Bekijk bijlage 279835
Jeetje Jlover.. Schrik van je post! Sorry dat k ook nu pas reageer, had nie zover terug gelezen.. Hoe gaat t nu met je? Lukt t om toch wat rust te pakken? Heel veel sterkte toegewenst! Mooie bijdragen weer dames! Zal ook snel weer een foto plaatsen! Er gebeurd veel in m'n buikje Sinds paar dg krijg ik als ik rustig lig een aantal schopjes en voel ik m verplaatsen! Zo bijzonder, echt genieten!
Hallo meiden, Dit is mijn buikje met 18 weken! Vind het leuk om ieders buikje te zien en zal ook vanaf nu de mijne zo nu en dan posten!
Oh en de reden dat ik hier post is dat ik eerder uitgerekend ben in verband met tweeling, dus kom dan ook zo rond februari uit.
We beginnen allemaal al goed te groeien zeg!! Echt ontzettend leuk.. Nog ontzettend bedankt voor jullie reacties omtrent de kilo's.. Enne, lijnen doen we niet hoor.. Hier weer een bijdrage van vandaag.. Foto is van vandaag met 22 weken en 6 dagen. Weet alleen niet hoe ik de foto moet draaien met m'n telefoon, haha. Nog een fijne avond allemaal!!
He linssiej, leuk jij ook hier buikje is lekker gegroeid dame! Mooie bijdragen weer dames! Worden al echte flinke buikjes
Nu 23 weken zwanger! Ik wil ook een echt zwanger buikje ! Bij mijn dochter kwam er een buikje met 26 weken. Nog even geduld hebben voor mij......
Jaaa gevonden! Leuk jurkje woezel ik heb m in het blauw! Haha...mooie buik ook Leuk om al die buikjes te zien! Jeetje Giraf dat is nog weinig buik...hihi maar je bent het dus gewend. Zal morgen een nieuwe foto maken van mijn eindelijk groeiende buik en plaatsen...kijken of hij nu wat gegroeid is in vergelijking met 2 weken terug!