Het is niet echt een "officiële buikfoto" maar wilde jullie deze niet onthouden! Zo schattig baby was ok volop tegen zoon zijn handje aan het schoppen en zoon bleef ook een hele tijd met zijn handje zo zitten!
Vind t een hele mooie foto Sukke en zeker waard om te delen Ellen ook een prachtig buikje Leuke slaapkamer
Mooie fotos weer!! En jeetje elance!! Begint nu echt te groeien!! Mooi hoor!! Sukke: wat zoo lief!! Lekker van genieten!!!
Hier tussendoor Een paar plaatjes.... verschillende aanzichten... kwam er achter dat bij mij dus totaal van achter niet te zien is dat k zwanger ben...hihi ..
MamavanDaisy, mooie buik !!! Ik weet eigenlijk of het bij mij wel of niet te zien is van achteren... zal ook eens een foto maken Ik ben altijd al wat steviger geweest dus misschien dat je het inderdaad ook niet kan zien Maar tegenover jou heb ik nog een "klein" buikje hoor maar is bij mij dan ook de 1e he
@Sukkie....Lief!! Zo schattig dat kleine handje! @MamavanDaisy, fijn te horen dat alles is orde is En wat een mooie foto's. Hier kan je het ook niet zien aan de achterkant. En 'gelukkig' waggel ik nog niet, maar dat komt misschien nog wel. Je hebt echt een mooie buik!
Prachtig buikje Mamavandaisy en je weet t altijd zo mooi te benadrukken! Mi like En idd van achter niks te zien! Leuk verrassingseffect als je je omdraait