Dank je wel ! ga er gewoon van blozen Zie trouwens net pas dat ik er helemaal opsta hahaha Nou dames dit ben ik dus hahaha
idd mooi buikje kleinduimpje, en leuk met die riem eronder. Daardoor komt het net wat meer uit. Enne ukkie kom ik aan met mijn 176cm.... haha Ach kan nog langer, mijn zus is 185cm en loopt meestal ook nog op hakken.....
He meiden, Ik haal mezelf in mn hoofd dat ik misschien wel te weinig vruchtwater heb.. Vandaag weer een dag dat mn buik haast plat is al ik hem inhoud. Voor mn zwangerschap had ik een redelijke platte buik. klein buikje. Verder niet slank. Ik voel de baby wel heel goed. Had er inmiddels wel meer buik van verwacht. Bij 20wk echo zeiden ze verder niets. Kunnen jullie mij gerust stellen
@pip.. Ik heb dat ook hoor. Ben nooit de Slankste geweest maar een buik had ik niet.. Alleen een klein prulletje boven mijn navel... Nu wel een buikje onder mijn navel Maar als mijn broek gewoon zit zie je niks... Heb ook geen mooie bolle buik.. Vk zei wel dat de groei van de bm goed was.. Dus daar vertrouw ik maar op
M'n buikje met 23 weken. Vrijdag alweer 24 weken! Ondanks dat mensen het opmerken (de buikvoelers zijn ook al aanwezig... kan nogal awkward worden als je iemand nauwelijks kent!) zeggen de meesten dat m'n buik nog best klein is. Bekijk bijlage 282581
Ik heb echt héél lang niet gepost! Ook heel lang niet achter de laptop gezeten Hele mooie buikjes dames! De hele wereld kan zien dat we zwanger zijn Deze is van vanochtend: precies 24 weken. En let maar niet op de rommel Bekijk bijlage 282614 Deze kon ik jullie ook niet onthouden. Haha! Mijn navel is echt zo hard geplopt Ik hoop dat ie wel weer normaal wordt straks Bekijk bijlage 282615
@weinig vruchtwater Ze bekijken het idd met de 20 weken echo. Er komt steeds vers vruchtwater bij. Als je te weinig vruchtwater hebt, kan je kindje niet draaien. Maar als je je echt zorgen maakt, altijd even de verlos bellen, en dan krijg je misschien een echo om te checken. Wat een mooie buikjes. Ik zag hier nu...nog 100 dagen tot de uitgerekende datum!
Wow sopan! Mooi! Denk dat t ni lang duurt of m'n navel is 1 groot gat! Hij is ook geplopt en t voelt zo raar! Jeej Girafje! Heerlijk gevoel he