@D83, dank je wel Het voelt bij mij niet raar. Lekker zacht wel, haha. En ik smeer mijn navel nu ook steeds goed in. Kan ie lekker meegroeien @Netje, grappig hè? Eerst zat ie altijd mooi verstopt
Sorrryyyy maar ik KON hem jullie niet onthouden!Mijn lieve dochtertje, mijn allesje! En natuurlijk ook even een buikfoto, vooraanzicht 24 weken!
Meiden bedankt voor jullie reacties! Ik ga proberen relaxter te zijn. En anders bel ik alsnog ff. Verder weer leuk om jullie buikjes te zien
Nog een vergelijking hihi met vorige zwangerschap... mijn zus en broertje vinden mijn buik nu al groter dan toen met ongeveer 32 wk Eerste foto is van ongeveer 32 weken zwanger van de eerste. Tweede foto nu met bijna 26wk... hihi
Wat een mooie buikjes hier Nou ja buikjes, ze beginnen al aardig groot te worden bij de meesten.. Ik heb zo nu en dan gekeken hier maar zal ook eens een fotootje plaatsen
wow mamavandaisy, wat een mooie bol heb jij als buik. Is idd wel een verschil met je vorige zwangerschap maar wat mooi zeg. Wat een verschil dan ook met mijn buik, naar mijn idee halt mijn buik, de jouwe van 16w niet eens.... zal dit weekend ook weer even posten. (ik loop ook wel een paar weken achter jouw he!) mayke, ook een mooie zeg!
Ik lees en kijk al een tijdje mee naar de mooie buiken van alle meiden! Het wordt toch eens tijd dat ik eens een foto achterlaat. Ik weet alleen niet of het is gelukt.. Mocht de foto er wel staan: ik ben er 21 week en 1 dag zwanger.!
Hoi meiden! Vandaag alweer 25 weken zwanger, nog 15 te gaan Tijd voor een nieuwe buitfoto, zij het dit keer wel in een andere setting wegens de koude
Bekijk bijlage 283237 (vriendje heeft een keer een foto gemaakt) M'n buikje lijkt niet meer heel veel te groeien, krijg eerlijk gezegd alleen het idee dat er meer vet op komt (ik eet alsof ik moet overleven de afgelopen paar dagen)... Volgende week maandag weer eindelijk naar verloskundige, een vriendin van me wilde een keer mee dus die komt ook gezellig.
mijn buik met 23 weken heb juist het gevoel dat het weer aan het groeien is buik staat vaak strak en erg hoog