Wow, weer een aantal nieuwe mooie buikjes en weer een aantal groeiende buikjes Leuk om jullie te volgen! Lovelymom; even opmerken; mooi behang zeg! En cheyennah; like your dresh! Staat je mooi! Wordt wel steeds nieuwsgieriger naar de hoofdjes die erop zitten Plaats ook zsm weer een nieuwe foto
Hallo Dames, Hier weer wat buik fotos van mij. Was hier 22 weken en een paar dagen.. Is nog niet zoveel ,maar begint langzaam Mijn borsten zijn ook weer flink gegroeid hihi
Moooooie buikjes weer dames!! Oow ik moet ook echt weer ff posten.. Maar vergeet het telkens hihi. Komt goed!
Thanx !! Ja met mij gaat het wel goed, werk nu halve dagen en merk toch wel aan me lichaam dat het goed doet. Wel nog bloedverlies gehad, maar ze weten niet waar het vandaan komt. En met jou??
Hier mijn bijdrage weer. Deze keer zelf foto's gemaakt, best goed geslaagd al zeg ik het zelf De ene is echt van de zijkant en de andere schuin zij/voorkant. 22+6 w.
@Dobbertje, wat krijg je een mooi buikje! Je gaat het nu echt zien. Geniet ervan! @KleinDuimpje, mooi hoor! Leuk als we straks al die foto's op een rijtje hebben. Fijne avond met je lief!
Dankje Chayennah, Mijn vriend viel het laatst ook al op. Ik stond een paar huizen verderop met een buurvrouw te kletsen en hij kwam aanrijden. Toen zei hij later al dat je het nu toch wel heel duidelijk kon zien vond het wel schattig. Ik vind het zelf ook nog wel een bescheiden buikje voor 23 weken.
Gefeliciteerd cheyennah mooie foto! Cindy ook n mooi buikje! Hier mijn buik met 23 wk en 4 dg http://i.imgur.com/YPuSC.jpg