Mijn navel vind ik echt grappig, als ik sta zie ik inderdaad de navel naar buiten komen, voelt heel vreemd aan. Eerst was mijn navel echt een gat haha,, Mijn piercing heb ik er uit moeten halen want dat voelde zo strak, zelfs met een speciale voor zwangerschap.
LEUK !!! ik ga denk ik samen met me zus op shoot athans dat wil ik voorstellen leuk als ik bijna ben uitgerekent dan is zij bijna op de helft dus heeft ze wel een aardige buikje hahah
Thx Elance! Zit er steeds in te peuren met m'n vinger haha voelt zo grappig.. Prachtige foto's dames! Flinke buikjes! Ook heel leuk die foto van jullie twee zwangerwens! Super! Lovelymom; leuk idee! Gelukkig is de kleine terecht jlover! Was wel f schrikken zeker! Verklaart gelijk waarom j m niet voelde! Zal f update 24 wk posten! Ben ook begonnen met inplakken van de echo en Buikfoto erg leuk!
http://i.imgur.com/xG306.jpg En onder aanzicht http://i.imgur.com/gQab0.jpg http://i.imgur.com/RdJrt.jpg Is de baby nou vanaf 24 of 25 wk levensvatbaar?
Volgens mij vanaf 25 wk. Dan gaan ze medisch gezien hun best doen voor het kleintje!! Maar laten onze kleintjes nog maar even lekker blijven zitten! Mijn vriendin en ik gaan rond de 35e week (ikke dan, zij 29wk) een gipsbuik maken!! En dan later beschilderen hihihi! Met manlief doe ik een buikshoot!!
25 weken levensvatbaar. Al is het medici gelukt om een baby in leven te houden die geboren was bij 24 weken.
bij 24 weken heeft een kindje al recht op zorg. Maar ze willen/gaan dit terug draaien naar 25 weken. @Zwangerwens, leuke foto!!
Vind ik ook! Mooi zorgen voor babyvet en bolle wangen De kans op infectiesmet nare afloop neemt aanzienlijk af vanaf 26 weken. Toch wonderlijk dat zo'n klein, teer mensje het al kan redden hè?
Zwangerwens leuke foto met je vriendin! En superleuk dat vereeuwigen van je buik! D83 24 weken is de ingrijpgrens..dan mogen de artsen wat doen. Daarom mag er bij een bij de 20 weken echo aan het licht gekomen afwijking tot 23 weken actie worden ondernomen later is beter en 26 is ook een grens, daarna gaat het beduidend vaker goed. Met 24 weken is er een kleinere kans maar het kan wel. Er is zelfs een kindje dat met 22 weken is geboren en dat heeft overleefd op een goede manier. Maar hopelijk blijven al onze kleintjes tot minstens 37 weken zitten! Mijn nichtje is met 27 weken geboren en het is heel lang heel spannend geweest.. Hier wil ik op de foto met mijn schoonzus, ze is 6 weken verder dan ik
Heftig Paloe, maar gelukkig is t goed afgelopen he.. Ze kunnen veel he tegenwoordig he.. Kan er soms niet bij.. T is al zo n ontwikkeling in de buik, dat ze t er ook buiten vaak kunnen redden is echt een miracle!
Elance echt gek dat er in mijn buik weer een mini-man in zit. weet je straks al je bent bevallen dan ga je kijken en dan denk je hoe heeft dat gepast.....????? Tenminste dat had ik met de tweeling heel erg, kon me gewoon niet voorstellen dat die 2 in mijn buik hadden gezetten, laat staan dat dat paste........
Hier groeit het ook hard, beetje te hard, in korte tijd erg veel aangekomen en mijn buik groeit als een idioot. 6 weken geleden schreef ik nog op, yeah er begint een buikje te komen! Deze foto is van 24 + 6 weken.
hey meiden' wat een ontzettend mooie buiken komen ervoor bij zeg maar moet eerlijk bekennen mamadaisy jou buikje ben ik helemaaaaaaaaaal jaloers op vind dat zooo mooi zo een giga buik wil ik ook
Meiden, wat een mooie buiken! Ben ook jaloers! Heb net maar weer even een foto van mijn buikJE gemaakt.