@ d83: merk nu dat het hard gaat. Net ff lekker gedouched en heb nu echt meer buik. Enkel wel hoog, maar een buik is een buik. Wel de hele dag meer last van mijn buik, maar dat komt wel door het groeien.
Hierbij mijn buikje, of nouja... buikJE..., weer. Gisteren na het douchen genomen. En wat je zegt: het gaat ineens zo hard!! Ik maakte me al een beetje zorgen of een buik ook te hard kan groeien, maar ik zie hier dat ik aardig gelijk opga met een aantal meiden. Nadeel van de groeispurt is dat ik echt al een aantal dagen flink last heb van mijn onderrug. Maar goed. Als onze kleine man maar ruimte heeft en goed groeit Dan wil mamma best nog eventjes bejaard zijn
Dames wat een top buikjes hebben jullie allemaal! Mooi hoor ! Het gaat echt hard nu ineens hè.. Hier ook hoor! Begint zelfs al een beetje in de weg te zitten hihi, vooral als ik zit of op moet knielen om iets te pakken ofzo.. Oow en met broeken aan en uit doen en sokken en laarzen haha! Hebben jullie dat ook?
Oow haha m'n tel heeft dus toch m'n foto gepakt! Ik weet alleen niet hoe ik em moet draaien met m'n iPhone.. Deze is genomen met 25 weken! Zal morgen een fotootje met laptop plaatsen, dat gaat wat makkelijker
Mooi buikje hoor Manon! Mijn buik vind ik nog steeds niet mooi... Ik heb onder mijn navel een deel en er boven maar waar mijn Navel zit is het ingedeukt... Nog steeds geen mooi geheel dus... Behalve als ik lig.. Hopelijk komt dat nog wel want wil graag een fotoshoot van een mooie bolle buik
Mooi!! En ja, de buik zit inderdaad af en toe in de weg. Haha, dan merk ik ineens dat ik daarbinnen wat plet als ik te ver buk, bijvoorbeeld om de wasmand in te ruimen.
Hoi meiden! 28 weken vandaag, we zijn officieel het derde en laatste trimester in gesprongen. Spannend zeg! Wat vliegt de tijd... Buik kent een groeispurt naar mijn mening, want hij staat elke dag heel erg hard en opgeblazen. Maar ik krijg nog steeds de complimenten - "je bent wel heel mooi zwanger, je draagt mooi naar voor" - "je bent wel nog niet veel bijgekomen hé" - "oh wat een mooi bolletje zeg!" Vind ik altijd super
Oh, ik heb ook een reeks gemaakt. Manlief schrok ervan "zo gek dat jij nog zo slank bent geweest!" Haha
Wat een mooie reeks! Ik maak sinds week 13 elke week foto, moet ze ook nog eens allemaal naast elkaar zetten In de tussentijd trekt m'n vriend al een poosje mijn schoenen aan en uit hahaha, scheelt een hoop! Ik krijg ook zo'n erge maagzuur als ik voorover buig... alleen al m'n benen insmeren als ik de douche uit kom is een heel gedoe!