Jaaa, nog even en dan kunnen we onze kleintjes buiten ons buikje bewonderen! Zal vandaag ook even weer een foto van mijn buik uploaden.
Ook de mijne weer even met 28+6 : Sta inmiddels 4 weken stil met de groei van mijn buik. En ik krijg ze niet recht......
Iemand enig idee hoe dit verschil kan zijn in een paar weken tijd? Bovenste foto is met 24 weken+ 5dagen en onderste met 28 weken precies..
@kimmetje jij draagt je baby laag zeg maar ontzettend mooi buikje je heb echt een groeispurtje gehad heel normaal en er kan er zelfs nog 1 aankomen hier is mijn aandeel 28 weken en 1 dag
ooo en natuurlijk prachtige buiken weer meiden ik zie toch wat buiken waar ikke echt jaloers op ben (in positieve zin dan he) mamavandaisy echt jou buik prachtiggggggggg gewoon ik ben dus megafan van dikke buiken hoe dikker hoe beter hoe ronder hoe mooier ik het vind en er zijn nog meer hoor dat ik denk wooowwwwww ik is jaloersssss
Hier ook 2 bijdragen van mij. Beide vanochtend gemaakt met precies 30 weken.. een met en een zonder kleding. Bekijk bijlage 291051 Bekijk bijlage 291052