En ook mijn buikje weer, dames! Mooi hè, hoe we zijn uitgegroeid van kleine buikjes tot volwaardige zwangeren Bij mij staat het even stil heb ik het idee. Al komt zoonlief wel steeds meer tegen mijn ribben aan te liggen.
vvSopann mooie buik zeg!!! mamavandaisy klopt het dat ik je mis in het febmamaᷰs topic? Foeske moooi! Vlinder mooi bescheiden buikje! Diass haha net of ik mezelf zie staan op jouw foto! mooi! mamaatje mooie buik!! Kimmuh de foto is ook gekanteld, dat vertekent het ook, ik zie wel groei maar geen indaling mooie buik! vind m zelfs op de bovenste wat lager lijken dan op de onderste Yvon mooi! je draagt echt naar voren of niet!? Netje ook mooi! mamasylvia mooie buik meid!! Esmeralda mooi en bescheiden buikje! Bootje mooie foto! mooie buik! D83 mooi!! Jillz mooie buik! Collo ook mooi!! Mamavandaisy leuke en mooie fotoᷰs! Linssiej mooie buik! mamavansimone mooi! Feilo mooi!! Manon mooi! Lovely moooooi
@paloe ik draag inderdaad echt alleen naar voren in een bol vanachter niet te zien dat ik zwanger ben. En als ik zwart draag zien ze het van voren ook haast niet tenzij ze dichterbij komen. En als ze me van de zijkant zien hoor ik steeds, goh je hoeft niet lang meer zeker hahaha.
@diass wooow gaafffff wat draag je je kindje mooi zeg @vvlinder mooi buikje meis ben benieuwd of je buikje omhoog gaat vanaf nu @foeske gaaf buikkieee lijkt wel of je kleine overdwars ligt mooi hoor kan gelukkig nog alle kanten op @D83 ik zit te wachten op de gigabuik die wil ik altijd al hebben begint te komen denk ik hihi @kelly1609 ook al zo een mooi bolletje @sopann jij heb echt zo een buik die na de bevalling direct verdwenen is supermooi zal vanaf nu proberen elke week een foto te maken ben benieuwd naar het verschil dan
Thanx paloe en mamaatjevan5 Ik ben ook benieuwd, de buik is de laatste 2 weekjes wel gegroeid haha Ben benieuwd of die nog dikker word. heeft dat iets te betekenen als de buik zo laag zit?
Haha, dank je wel! Hoe weet je nou dat mijn buik na de bevalling direct weer weg is? Ik hoop het wel hoor... Tenminste... Dat ik mijn oude strakke buik weer terugkrijg, want daar was ik toch altijd wel een beetje trots op @Vlinder: betekent het niet gewoon dat je baarmoeder laag in je buik hangt als het bolletje lager zit? Misschien ligt je baarmoeder ook wel wat dieper. Dat het meer verstopt zit in jou, in plaats van dat het kindje er bij wijze van 'op ligt' zoals ik dat meer heb.
Mijn buikje met 30+2 Voel me groot en vooral een heel stuk zwaarder (er zit al minstens 16 kg bij), veel last van m'n rug, bekken en maagzuur.... Slapen gaat ook al een stuk slechter... kijk eerlijk gezegd nu wel héél erg uit naar de geboorte!!! Maar goed hij moet nog minstens 7 weekjes lekker blijven zitten. Bekijk bijlage 291621 Bekijk bijlage 291622
Hallo allemaal! Ben een tijdje niet geweest dus ik meld me nu weer hihi... Wat een mooie buiken zie ik hier langskomen! Super! Hier de mijne..
Mooie buikjes weer dames! J lover hoe ist? Idd lang niet gezien maar nu zie ik wel in 1 x een groot verschil mooi hoor!
Hier gaat het zijn gangetje, niet goed en niet extreem slecht. Nog steeds erg veel last bovenin de buik en een iets hogere bloeddruk als normaal maar niet TE hoog. Morgen de 30 weken echo ( ben al bijna 32 weken maargoed ). Moet gelijk urine laten controleren omdat ik toch een aantal verschijnselen heb van HELLP of zwangerschapsvergiftiging. Verder doen mijn ribben sinds een paar dagen ONTZETTEND veel pijn! Bah! En verder klaag ik niet hoor...hihi! Ben alleen heel blij als we een week of 6 verder zijn! Dan hoop ik te bevallen!
Veel plz met de echo morgen,lekker even je kleintje bewonderen, en hopelijk geen HELLP of zwangerschapsvergiftiging. Dat de laatste weekjes maar voorspoedig voorbij mogen gaan dame! Veel sterkte met de klachten!
Hier was alles super vandaag! Kleine loopt met alles wat voor, schatting is dat als ze geboren wordt ze een ruime 7ponder is! Ben benieuwd.. Ook ligt ze al helemaal vast in mijn bekken, ze ligt er klaar voor en mede door dat en nog wat andere dingetjes verwachten ze eigenlijk dat mijn bevalling zich eerder aankondigt! Liefss
Nou vooruit. Hier ook mijn buik. Heb hem ook in het 100+ topic staan. Met 24 weken: Mijn buik eergisteren: Wat buikbouw (ehm...bestaat dat woord?) betreft vind ik er weinig verschil in zitten, heb nog steeds een dubbele buik. Maar wat buikdikte betreft is er zeker wel een verschil.
Spannend zeg! Hou ons op de hoogte Fijn dat alles goed! Wens je nog goede weekjes toe en een voorspoedige bevalling!